مدير کل امور بانوان و خانواده و مشاور استاندار چهارمحال و بختياري : آموزش هاي بازار محور را راهکاري موثر درجهت توسعه اشتغال بانوان و به تبع آن توسعه منابع انساني استان دانست.

کد خبر: 640 تاریخ انتشار: 1393/08/25 19:22:37
نمایش: 715
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، درنشستي با حضور مدير کل امور بانوان و خانواده و مشاور استاندار ، فرماندار فارسان ، مدير کل آموزش فني و حرفه اي و جمعي از کارآفرينانان و تشکل هاي مردم نهاد شهرستانهاي فارسان ، کوهرنگ و اردل راهکارهاي توسعه آموزشهاي بازار محور با محوريت بخش خصوصي بررسي شد.
دوستي مدير کل امور بانوان و خانواده و مشاور استاندارضمن تاکيد بر سياستهاي اقتصاد مقاومتي ولزوم توجه ويژه به افزايش توليد داخلي ، يکي از موثر ترين راهکارهاي ارتقا توليد را مهارت آموزي و ايجاد فضاي مناسب کسب و کار دانست و افزود آموزش هاي بازار محور راهکاري موثر درجهت  توسعه اشتغال بانوان و به تبع آن توسعه منابع انساني استان است.
احمدي فرماندار شهرستان فارسان ضمن تقدير از فعاليتهاي آموزش فني و حرفه اي ، آموزش هاي بازار محور را راهکاري موثر در جهت ايجاد اشتغال پايدار دانست و افزود آموزشهاي مهارتي ضمن ايجاد توانايي هاي بالقوه در فرد ، وي را جهت حضور موثر در بازار کار رهنمون مي سازد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي ضمن تبيين آموزشهاي بازار محور ، بر لزوم  تقويت و توسعه تعاملات دو بخش دولتي و خصوصي جهت اجراي موثر اين طرح تاکيد نمود و افزود هدف از اجراي اين طرح ترويج فرهنگ کار ، تربيت نيروي کارآفرين و ايجاد خلاقيت در افراد مي باشد و لازمه اجراي اين طرح را ، همکاري همه جانبه ساير دستگاههاي ذيربط دانست .
در ادامه کارآفرينان و اعضاي تشکل هاي مردم نهاد به بيان نظرات و پيشنهادات خود در زمينه اجراي اين طرح پرداختند و مواردي همچون کمک در بازار يابي ، اعطاي تسهيلات ، ارائه آموزشهاي تخصصي ، آسيب شناسي و  استفاده از ظرفيت تعاوني ها ، مطرح شد و مورد بحث و بررسي قرارگرفت.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها