مصاحبه مدير کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال و بختياري با صدا و سيماي مرکز استان

کد خبر: 641 تاریخ انتشار: 1393/08/26 12:36:15
نمایش: 1447
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان  چهارمحال بختياري ، محمود تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي در مصاحبه اي با خبرنگار صدا و سيماي مرکز استان به بيان نقش آموزشهاي مهارتي در پيشرفت مناطق کمتر توسعه يافته پرداخت.
دراين مصاحبه که با خبرنگار واحد خبرصورت گرفت ، محمود تقي پور ضمن ارائه گزارشي از عملکرد آموزش فني و حرفه اي ، به بيان برنامه هاي اين اداره کل در حوزه هاي آموزش ، پژوهش ، سنجش ، توسعه منابع انساني ، کارآفريني ،کارورزي و توسعه بخش خصوصي پرداخت و اشتغال زا بودن آموزشهاي ارائه شده را از ديگر رويکردهاي اين اداره کل دانست.
تقي پور با  اشاره به تلاش همه جانبه مجموعه آموزش فني و حرفه اي  در جهت ارتقاء مهارت در استان ، استفاده از تکنولوژي روز و اجراي نيازسنجي آموزشي را از راهکارهاي توسعه منابع انساني استان دانست.
وي افزود در فرايند مهارت آموزي علاوه بر آموزش مهارت ، کارآفريني نيزتدريس شود و کارآموز علاوه بر آموزشهاي تئوري و عملي با نحوه مديريت بر کسب و کار و راهکارهاي توسعه آن نيز آشنا گردد.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در ادامه از کليه متقاضيان جهت حضور در مراکز آموزش فني و حرفه اي و فراگيري مهارت دعوت نمود و آمادگي همه جانبه اين اداره کل را جهت پوشش نيازهاي آموزشي در بخشهاي صنعت ، خدمات ، فناوري و کشاورزي اعلام نمود.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها