ديدار مديرکل آموزش فني و حرفه اي با امام جمعه لردگان

کد خبر: 643 تاریخ انتشار: 1393/08/30
نمایش: 1348
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، مديرکل آموزش فني و حرفه اي در ديدار با امام جمعه لردگان ، آموزشهاي فني و حرفه اي را راهکاري موثر در جهت بهبود وضعيت اشتغال در جامعه دانست.
تقي پور در ديدار با حجت الاسلام و المسلمين انصاري ، امام جمعه لردگان ضمن ارائه گزارشي از روند اجراي طرح نيازسنجي آموزشهاي مهارتي و نحوه اجراي آموزشهاي بازار محور ، افزود : مجموعه آموزش فنـي و حرفه اي استان در راستاي سند توسعه استان و با استفاده از امکانات و تجهيزات به روز و پيشرفته خود در عرصه هاي مختلف آموزشي و با هدف توسعه مهارت و فرهنگ کار ، به هم استانيهاي عزيز خدمت رساني مي نمايد.
وي افزود ، طرح آموزش ، توليد، بازرايابي و فروش با هدف  ترويج فرهنگ کار و توسعه اشتغال و با محوريت آموزشهاي مهارتي اجرا مي گردد و فراگير نمودن اين طرح مستلزم حمايت و همکاري  مسئولين استاني و شهرستاني مي باشد و در راستاي اجراي موثر اين طرح ، طرح نيازسنجي آموزشهاي مهارتي نيز با تاکيد بر مناطق روستايي در حال اجرا مي باشد.
در ادامه ديدارحجت السلام والمسلمين انصاري امام جمعه لردگان ضمن مثبت ارزيابي نمودن روند موجود در ارائه آموزشهاي مهارتي ، لزوم توسعه آموزشهاي فني و حرفه اي را يادآور شد و تلاش در جهت آموزش مهارت و ايجاد اشتغال را حرکت در مسر کاهش جرم و معضلات اجتماعي دانست. 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها