بازديد مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان از مرکز آموزش فني و حرفه اي بروجن

کد خبر: 647 تاریخ انتشار: 1393/09/03
نمایش: 1571
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، مديرکل  آموزش فني و حرفه اي استان ضمن بازديد از روند اجراي دوره هاي آموزشي در مرکز فني و حرفه اي بروجن ، از نزديک با مسائل و مشکلات مربيان و کارآموزان اين مرکز آشنا شد .
دراين بازديد که از کارگاههاي آموزشي مرکزآموزشي شهرستان بروجن صورت گرفت ، تقي پور مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان ، ضمن بيان لزوم تعامل و همکاري بين کارکنان ، لزوم آشنايي مدرسين به نيازهاي بازار کار را يادآور شد و افزود آموزشهاي مهارتي زماني به حداکثر بهره وري مي رسد  که ، نيروي آموزش ديده ويا پروژه توليدي در کارگاه قابليت و امکان حضور در بازار را داشته باشد.
وي در ادامه از کارگاههاي مرکز بازديد نمود و ضمن صحبت با کارآموزان و مربيان به بررسي مسائل و مشکلات آنان پرداخت و  در بازديد از قسمتهاي اداري مرکز ، در نشستي با حضور کارکنان ، خواستار توجه ويژه کارکنان به پيگيري امور محوله و  همگامي آنان با سياستهاي سازمان شد.
در ادامه محمود آقائي رئيس مرکز ضمن بيان گزارشي از فعاليتهاي مرکز ، از ارائه 528 هزار نفرساعت آموزش مهارتي در اين شهرستان خبر داد و افزود اين مرکز با برخورداري از 21 کارگاه آموزشي ثابت و تيم هاي سيار آموزشي با همکاري 20 آموزشگاه آزاد فني و حرفه اي ، آموزشهاي مورد نياز را جهت متقاضيان اجرا مي نمايد.
وي افزود از آموزشهاي ارائه شده توسط اين مرکز ،  8 هزار نفر در بخش زندان ، 5هزار نفرساعت در پادگان ، 3 هزار نفرساعت در بخش صنايع ، 107 هزار نفرساعت در بخش روستايي ، 53 هزار نفر ساعت در بخش دانشجويان و 352 هزار نفر ساعت در بخش مراکز ثابت ، اجرا گرديده است.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها