حضور بسيجيان اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در همايش بزرگ بسيجيان در شهرکرد

کد خبر: 651 تاریخ انتشار: 1393/09/05 17:13:34
نمایش: 1330
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي استان چهارمحال و بختياري ، همزمان با سالروز تشکيل بسيج مستضعفين به فرمان امام خميني (ره)، گردهمايي بسيجيان شهرستان شهرکرد در مصلاي امام خميني شهرکرد برگزار گرديد.
در اين برنامه که با حضور بسيجيان اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي استان و ساير ادارات و نهاد هاي انقلابي و مردم هميشه در صحنه شهرستان شهرکرد و با هدف تجديد ميثاق با آرمان هاي امام راحل برگزار گرديد ، نماينده محترم ولي فقيه در استان و امام جمعه محترم شهرکرد و فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در شهرستان شهرکرد به ايراد سخنراني پرداختند.
حجت‌الاسلام والمسلمين نکونام، امام جمعه محترم شهرکرد ،در سخنان خود روح پر فتوح امام راحل را ناظر بر اعمال و رويدادهاي انقلاب اسلامي دانست و افزود وظيفه عمومي مردم و بالاخص بسيجيان ، حرکت در مسير فرمانهاي مقام معظم رهبري ، حضرت آيت الله خامنه‌اي (حفظه الله)، و تبيين اين راه براي آحاد جامعه است. 
وي با اشاره به بحث مذاکرات هسته‌اي نماينده ايران و کشور هاي 5+1، پيش بيني هاي رهبري در اين مذاکرات را کاملا صحيح و مطابق واقعيت هاي امروز جامعه جهاني دانست و حمايت ايشان از تيم ارشد مذاکره کننده را  نمونه بارز مردم سالاري ديني در ايران دانست.
وي در ادامه تداوم فعاليت بسيجي وار و جهاد گونه را در کشور تا تحقق اهداف مقدس نظام و رسيدن به اوج قله هاي پيشرفت و توسعه و عدالت در سايه فرامين رهبري ، خواستار شد.
در نهايت مراسم با تقدير از بسيجيان نمونه ارگان ها و نهادها به پايان رسيد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها