مديرکل آموزش فني و حرفه‌اي استان چهارمحال و بختياري در مصاحبه با واحد خبر سيماي استان برلزوم تطبيق آموزشهاي مهارتي با پتانسيلهاي منطقه‌اي و برنامه هاي توسعه ي استان تاکيد نمود.

کد خبر: 653 تاریخ انتشار: 1393/09/09 07:38:13
نمایش: 639
اخبار
محمود تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه‌اي استان در گفتگو با خبرنگارسيماي جهانبين، گفت : در راستاي اجرايي شدن بند ب ماده 8 آيين نامه اجرايي ماده 194 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوري اسلامي ايران، سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور مکلف به نياز سنجي جوامع روستايي و عشايري با استفاده از ديدگاه هاي کارگروه هاي اشتغال استاني شده است.
مدير کل آموزش فني و حرفه‌اي استان افزود نيازسنجي آموزشي فرايندي است که طي آن نيازهاي روستاييان در جهت توسعه کسب و کار، احصا شده و جهت برنامه ريزي در اختيار برنامه ريزان آموزشي قرار مي گيرد تا  آموزش هاي مورد نياز را به فراخور شرايط منطقه اي پيش بيني و جهت اجرا به مجريان اعلام نمايند.
وي در ادامه از اجراي طرح نيازسنجي آموزشهاي مهارتي در استان خبر داد و افزود با توجه به اهميت توسعه منابع انساني در استان ، فاز اول اين طرح با هدف شناسايي نيازهاي آموزشي مناطق روستائي و عشايري در اکثر شهرستانهاي استان و با همکاري فرمانداران و دهياران و با محوريت مراکز آموزشفني و حرفه‌اي اجرا گرديده است.
تقي پورضمن تاکيد بر برلزوم تطبيق آموزشهاي مهارتي با  پتانسيلهاي منطقه‌اي و برنامه هاي توسعه استان  افزود ، عدم توجه به نيازهاي واقعي روستاييان و سند آمايش استان باعث هدررفتن امکانات و منابع خواهد شد و نيازسنجي آموزش روستايي و عشايري مي تواند موجب افزايش بهره وري آموزشي و به تبع آن توسعه بيش از پيش منابع انساني شود.


 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها