بررسي عملکرد 8ماهه دربخش هاي آموزش توليد محور، نيازسنجي و ارتقاي شايستگي هاي مهارتي دانشجويان و فارغ التحصيلان از محورهاي جلسه شوراي اداري در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

کد خبر: 654 تاریخ انتشار: 1393/09/09 12:36:51
نمایش: 674
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، شوراي اداري اداره کل با حضور روساي مراکز آموزشي وروساي واحدهاي اداره کل با موضوع  بررسي عملکرد  8ماهه دربخش هاي آموزش توليد محور، نيازسنجي و ارتقاي شايستگي هاي مهارتي دانشجويان و فارغ التحصيلان ، تشکيل جلسه داد.
دراين جلسه تقي پور مديرکل ضمن تاکيد بر عدم بخشي نگري در ارائه خدمات آموزشي و لزوم برنامه ريزي و اجراي فعاليتها بر اساس اسناد بالادستي و سياستهاي کلي ، خواستار پيگيري برنامه ها در حوزه ارتقاي شايستگي هاي مهارتي دانشجويان و فارغ التحصيلان شد و افزود با توجه به گزارش ارسالي به ستاد در حوزه آموزشهاي بازار محور و توانمند سازي زنان مناطق کمتر توسعه يافته ، مراحل اجرايي اين طرحها در استان روند مناسبي داشته و اميد است روساي مراکز با پيگيري خود ، اجراي کامل اين طرح را در اقصي نقاط استان  تسريع بخشند.
وي در ادامه با اشاره به اجراي طرح نيازسنجي مناطق روستايي و عشايري در اکثر شهرستانها ، اجراي اين طرح را ، عاملي در جهت توسعه مهارت در زير ساختهاي توليدي استان دانست و از همکاري فرمانداران و دهياران در اجراي اين طرح تقدير نمود.
تقي پور با اشاره به لزوم ارتقاي بهره وري مراکز آموزشي ، اجراي طرح هاي بهسازي ، ارتقا مهارت مربيان ، اعتبار سنجي مراکز ، استفاده از انرژيهاي نو و واگذاري کارگاهها و تجهيزات بلا استفاده به بخش خصوصي را از رويکردهاي افزايش بهره وري در مراکز دانست.
درادامه معاونين ، روساي ادارات داخلي و روساي مراکزآموزشي به بيان گزارش فعاليتها پرداختند و ضمن جمعبندي عملکرد 8 ماهه به بررسي مسائل و مشکلات و برنامه هاي آتي پرداختند وراهکارهايي نيز جهت پيشبرد امور ارائه گرديد.
از ديگر موضوعات جلسه مي توان به پيگيري امور سنجش و ارزشيابي مهارت ، بازديد ها و بازرسي آموزشي ،  بهسازي فضاهاي آموزشي ، مصوبات کميته تعميرات و تجهيزات ، دوره آموزشي مربيان ، قرارداد هاي آموزشي ، تبصره 75 و .. اشاره نمود.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها