ديدار مديران کل بنياد شهيد و امور ايثارگران و آموزش فني و حرفه اي با خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

کد خبر: 659 تاریخ انتشار: 1393/09/11
نمایش: 759
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران و مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان از خانواده­هاي معظم شهدا و ايثارگران اين اداره کل تجليل نمودند.
محمود تقي پور، مديرکل آموزش فني و حرفه اي در ديدار با خانواده معظم شهدا و ايثارگران ، حضور در کنار خانواده معظم شهدا و ايثارگران و تکريم اين عزيزان را وظيفه و توفيقي الهي براي مسئولان نظام دانست.
وي قدرداني از خانواده شهدا و ايثارگران و کساني که طي سالهاي دوران دفاع مقدس جسم و جان خود را تقديم اسلام و انقلاب نمودند را ، حرکتي ناچيز در برابر ايثارگري هاي آنان دانست و افزود ، شهدا و ايثارگران در برهه‌اي از تاريخ پرافتخار اين سرزمين  با شجاعت و از خودگذشتگي، حماسه‌اي بي‌نظير در دفاع از آرمان‌هاي اسلامي، ملي و انساني خلق نمودند و  بايد ياد و نام اين بزرگواران براي هميشه تاريخ جاويد باقي بماند.
در اين ديدارها که از خانواده هاي شهدا و ايثارگران اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان صورت گرفت به رسم ادب لوح سپاس و هديه‌اي تقديم اين عزيزان گرديد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها