برگزاري جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 669 تاریخ انتشار: 1393/09/18 20:20:00
نمایش: 1231
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي ، ستاد اقامه نماز اداره کل با حضور اعضا در محل دفتر مدير کل تشکيل جلسه داد.
در ابتداي جلسه تقي پور مدير کل ، ضمن بيان آيات و احاديث در رابطه با فريضه نماز ، به بيان  تاثير آن بر رفتارهاي فردي و اجتماعي پرداخت و خواستار ترويج و گسترش فرهنگ نماز و برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي جهت کارکنان ، کارآموزان و خانواده‌هاي آنان  گرديد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمين يوسفي امام جماعت اداره کل به اهميت اين فريضه ي الهي و ويژگي هاي ممتاز نماز پرداخت و افزود: خداوند متعال در خلال آيات كريمه ي قرآن دائماً به اقامه ي نماز توصيه فرموده اند و اين مسئله وظيفه ي همه ي مومنان در قبال نماز را روشن مي كند .
محمودي دبير ستاد اقامه نماز نيز ضمن ارائه گزارشي از برنامه  هاي فرهنگي انجام شده در راستاي ترويج فرهنگ نماز ، حضور کارکنان و کارآموزان در نماز جماعت را گسترده دانست و افزود با عنايت به توجه ويژه مديريت و مجموعه فني و حرفه اي استان ، اميد است بيش از پيش از برکات اين فريضه الاهي بهره مند گرديم.
 
در ادامه مواردي از قبيل برگزاري برنامه هاي فرهنگي و مسابقات ، تقدير از فعالان نماز، برگزاري نشست ائمه جماعات فني و حرفه اي استان ، برگزاري نشست با موضوع نماز جهت کارکنان و کارآموزان و .. مطرح  و مورد تصويب اعضا قرار گرفت.

 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها