رئيس مرکز استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام: برون رفت از مسير اقتصاد تک محصولي وابسته به نفت با توسعه کارآفريني

کد خبر: 671 تاریخ انتشار: 1393/09/18
نمایش: 1234
اخبار
رئيس مرکز استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام: برون رفت از مسير اقتصاد تک محصولي وابسته به نفت با توسعه کارآفريني  ممکن است.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان تهران، نشست تخصصي جمعي از کارآفرينان با حضور مشاور عالي مقام معظم رهبري در امور بين الملل و رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام، وزير سابق جهاد سازندگي، مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان تهران در سالن جلسات مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام برگزار شد.
علي اکبر ولايتي با اشاره به فعاليت کم نظير کارآفرينان استان، اذعان نمود: کارهاي بزرگي که توسط کارآفرينان در کشور با صبر و حوصله صورت گرفته کم نظير مي باشد و ملت ايران با هوشمندي و مقاومت ابرقدرت هاي بزرگ دنيا را به زانو درآورده است.
مشاور مقام معظم رهبري با بيان اين مطلب که کشور ما در گذشته داراي گسست سياسي بوده ولي گسست فرهنگي  نداشته است، خاطرنشان کرد: ايران با مقاومت در برابر سلطه جهاني، پرچم دار جهان اسلام مي باشد و بخش اعظم تمدن اسلامي مديون ايران مي باشد.
وي با انتقاد از اقتصاد تک محصولي و وابسته به نفت، تصريح نمود:  ما استعدادهاي فراواني در خصوص پرورش ابريشم، ساخت ظروف چيني و ... از زمان صفويه تاکنون داشته ايم و مي توانيم با اميد بيشتر به آينده و برون گرايي کارآفرينان از اقتصاد تک محصولي فاصله گرفته و معضل بيکاري را رفع نماييم.
دکتر ولايتي تبعيت از روش ديکته غربي را موجب پس رفت اقتصاد عنوان نمود و گفت: مردم ايران براي به دست آوردن استقلال زحمات زيادي را متحمل شده اند و بر اساس باور مقام معظم رهبري شکوفايي و مسئولين ارشد نظام اقتصادي به دست همين مردم امکان پذير مي باشد.
رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام تصريح نمود: با تشکيل کميته تخصصي کار آفريني و برگزاري اولين نشست تخصصي و ارائه راهکارهاي لازم مقدمه اي در جهت صادرات توليدات ملي خواهد بود.
در اين جلسه مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان تهران و شاکري از فعالان کار آفريني و جمعي از مديران واحد هاي توليدي،صنعتي و خدماتي در خصوص مسايل و مشکلات کارآفرينان و توسعه فرهنگ کسب وکار و مهارت آموزي سخناني را بيان داشتند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها