به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، کميته طرح تکريم ارباب رجوع اين اداره کل با موضوع پيگيري وظايف و دريافت نقطه نظرات اعضا تشکيل جلسه داد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي که رياست اين کميته را بر عهده دارد ضمن تاکيد بر لزوم رعايت و ارتقا روابط انساني در تعاملات درون سازماني و برون سازماني ، خواستار توجه بيش از پيش به بحث تکريم مراجعين شد و افزود وظيفه خدمت رساني ايجاب مي کند ضمن حفظ حرمت و شان افراد ، نيازهاي افراد در حداقل زمان ممکن و به بهترين نحو برطرف گردد.
وي در ادامه هدف از تشکيل اين کميته را برنامه ريزي در جهت آشنائي مراجعين با وظائف و مسئوليتهاي دستگاه ، آگاهي مراجعين از نحوه و مراحل انجام کارها ، آشنائي مراجعين با قوانين و مقررات مربوط به فعاليت ها ، بوجود آوردن محيطي جهت بيان نظرات و پيشنهادها و احيانا شکايات ، استفاده از نظرات مراجعين و کارشناسان جهت اصلاح روشهاي انجام کار ، افزايش اثر بخشي و کارائي و کسب رضايت ارباب رجوع دانست.
درادامه دبير کميته ضمن بيان گزارشي از فعاليتهاي صورت گرفته ، برنامه هاي آتي کميته را تبيين نمود و تعامل کليه واحدها و مراکز آموزشي را در جهت نهادينه نمودن فرهنگ تکريم در مجموعه ، خواستار شد.
در ادامه اعضاي کميته پيشنهادهايي جهت اصلاح فرايندهاي خدمت رساني ، نصب تابلو هاي راهنما ، ايجاد سيستم پاسخگوي تلفني ، مجازي نمودن ارائه خدمت با استفاده از اينترنت و ... ارائه نمودند ، که مقرر شد پس ار بررسي کارشناسي جهت اجرا مصوب گردد.