کميته تکريم ارباب رجوع اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري تشکيل جلسه داد.

کد خبر: 696 تاریخ انتشار: 1393/10/09
نمایش: 1453
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، کميته طرح تکريم ارباب رجوع اين اداره کل با موضوع پيگيري وظايف و دريافت نقطه نظرات اعضا تشکيل جلسه داد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي که رياست اين کميته را بر عهده دارد ضمن تاکيد بر لزوم رعايت و ارتقا روابط انساني در تعاملات درون سازماني و برون سازماني ، خواستار توجه بيش از پيش به بحث تکريم مراجعين شد و افزود وظيفه خدمت رساني ايجاب مي کند ضمن حفظ حرمت و شان افراد ، نيازهاي افراد در حداقل زمان ممکن و به بهترين نحو برطرف گردد.
وي در ادامه هدف از تشکيل اين کميته را برنامه ريزي در جهت  آشنائي مراجعين با وظائف و مسئوليتهاي دستگاه ، آگاهي مراجعين از نحوه و مراحل انجام کارها ،  آشنائي مراجعين با قوانين و مقررات مربوط به فعاليت ها ،  بوجود آوردن محيطي جهت بيان نظرات و پيشنهادها و احيانا شکايات ، استفاده از نظرات مراجعين و کارشناسان جهت اصلاح روشهاي انجام کار ، افزايش اثر بخشي و کارائي و کسب رضايت ارباب رجوع  دانست.
درادامه دبير کميته ضمن بيان گزارشي از فعاليتهاي صورت گرفته ، برنامه هاي آتي کميته را تبيين نمود و تعامل کليه واحدها و مراکز آموزشي را در جهت نهادينه نمودن فرهنگ تکريم در مجموعه ، خواستار شد.
در ادامه اعضاي کميته پيشنهادهايي جهت اصلاح فرايندهاي خدمت رساني ، نصب تابلو هاي راهنما ، ايجاد سيستم پاسخگوي تلفني ، مجازي نمودن ارائه خدمت با استفاده از اينترنت و ... ارائه نمودند ، که مقرر شد پس ار بررسي کارشناسي جهت اجرا مصوب گردد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها