برگزاري همايش مديران آموزشگاه هاي آزاد فني و حرفه اي شهرستان شهرکرد با موضوعات اعتبارسنجي موسسات و آشنايي با روند اجراي آزمون ها

کد خبر: 701 تاریخ انتشار: 1393/10/14 23:19:43
نمایش: 947
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، همايش مديران و موسسان آموزشگاهها و موسسات کارآموزي آزاد فني و حرفه اي استان با هدف تبيين طرح اعتبار سنجي و آشنايي با روند اجراي آزمون ها ، برگزار گرديد.
در ابتداي اين جلسه راستي، کارشناس موسسات کارآموزي و آموزشگاههاي آزاد استان با ارائه گزارشي از روند برگزاري اعتبار سنجي در آموزشگاه هاي آزاد استان و تقسيم بندي استان در اين راستا به پنج حوزه با هدف اجراي دقيق دستورالعملها و نظارت بر اجراي قوانين مصوب دراين موسسات، از آموزشگاههاي  که اعتبار سنجي آنها به پايان رسيده تقدير نمود وخواستار همکاري بيشتر ساير موسسات جهت اجراي کامل اين طرح شد.
در ادامه حافظ محموديان، مسئول آزمون مرکزآموزش فني و حرفه اي شهرکرد با اشاره به تغييرات صورت گرفنه  در روند ثبت نام، برگزاري آزمون و صدور گواهينامه ها و خواستار اجراي دقيق قوانين سازمان دراين زمينه شد. وي با اشاره به حجم بالاي صدور گواهينامه و نحوه ي صدور الکترونيکي آنها، ضمن تاکيد بر لزم تکريم مراجعين  و از روسا و مديران آموزشگاههاي آزاد درخواست کرد  سوالات و ابهامات مراجعين را به نحو احسنت پاسخگو باشند.
محموديان براي آشنايي بيشتر حاضران در جلسه با روند ثبت نام و پيگيريهاي بعدي ، در کارگاهي آموزشي به توضيح منوهاي افزوده شده به پورتال جامع سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور پرداخت و مراحل تاييد و صدور گواهينامه را به طور کامل تشريح نمود.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها