برگزاري کارگاه آموزشي آشنايي با روش هاي پيشگيري از سرقت در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 712 تاریخ انتشار: 1393/10/25 13:11:05
نمایش: 1382
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، کارگاه آشنايي با روش هاي پيشگيري از سرقت ويژه کارکنان و کارآموزان اداره کل و مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار گرديد.
در اين کارگاه آموزشي يک روزه که با همکاري واحد پيشگيري از ارتکاب جرم نيروي انتظامي استان برگزار گرديد، سرهنگ حبيبي کارشناس و مدرس اين دوره ضمن ابراز رضايت از امنيت حاکم در جمهوري اسلامي ايران به مقايسه حوادث و مسايل روز کشورهاي همسايه نظير عراق و افغانستان اشاره کرد و افزود به لطف خدا و با همکاري نيروهاي نظامي و انتظامي فعال در برقراري امنيت، در منطقه ي پرخطر خاور ميانه کشور ما جز امن ترين کشور ها است.
وي با اشاره به سابقه ي خدمت 20 ساله در واحد پيشگيري از وقوع جرم نيروي انتظامي، نکات و موارد ايمني بيان شده در جلسه را حاصل تجربيات خود در مواجه با پرونده هاي متعدد بيان کرد و حاضران در جلسه را به هوشياري تمام در رعايت اين نکات در زندگي روزمره دعوت کرد.
وي افزود سطح دانش  و آگاهي عمومي جامعه در حال رشد و تکامل مي باشد که گسترش فناوري اطلاعات و شبکه هاي اجتماعي منجر به افزايش زمينه هاي وقوع جرم در جامعه شده است، که هوشياري بيشتري را در بين آحاد مردم و خصوصا خانواده ها مي طلبد.
فروپاشي بنيان خانواده و گسترش بي اعتمادي در بين افراد، افزايش مشکلات روحي، رواني، اخلاقي و اقتصادي مي تواند از تبعات ناشي از بي احتياطي در ابن زمينه باشد.
در پايان ، حاضرين پرسش ها و ابهامات خود را بيان نمودند و پاسخ هايي نيز از جانب کارشناس مربوطه  ارائه گرديد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها