اجراي نياز سنجي آموزشهاي مهارتي در شهرستان اردل با هدف توسعه مهارتي مناطق روستائي و عشايري

کد خبر: 713 تاریخ انتشار: 1393/10/27
نمایش: 1360
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، نشست فرماندار، بخشدار و دهياران شهرستان اردل با مدير کل ، مسئولين اداره کل و مرکز آموزش فني و حرفه اي اردل با هدف  نيازسنجي آموزش‌هاي مهارتي در اين شهرستان برگزار گرديد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و رحرفه اي ضمن اشاره به رويکرد سازمان در جهت ارائه آموزشهاي توليد محور و توسعه کارآفريني  ، افزود  اين طرح با هدف برنامه ريزي در حوزه آموزشهاي مهارتي جهت روستائيان و عشاير و با استفاده از نظرات دهياران ، بخشداران و فرمانداران صورت مي گيرد.
وي افزود در ادامه اجراي طرح  تجزيه و تحليل نظرات ارائه شده در کارگروه هاي مربوط صورت گرفته و نيازهاي آموزشي تلخيص و جهت برنامه ريزي و اجرا در اختيار سازمان آموزش في و حرفه اي قرار مي گيرد.              
در ادامه نوذري فرماندار اردل ضمن بيان لزوم همکاري با آموزش فني و حرفه اي در راستاي اجراي طرح مذکور ، نياز اساسي هر جامعه را حضور نيروي انساني ماهر و متخصص در بخش هاي مختلف دانست و نکاتي در زمينه پيش بيني دوره هاي مورد نظر و تطبيق آن با پتانسيلهاي منطقه اي بيان نمود.
سپس حيدري کارشناس آموزش روستايي اداره کل ضمن بيان توضيحات در زمينه نحوه اجراي طرح به آموزش نحوه تکميل فرم هاي نياز سنجي در قالب برگزاري کارگاه آموزشي پرداخت .

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها