تشکيل جلسه شوراي اداري اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

تشکيل جلسه شوراي اداري اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

تشکیل جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان

کد خبر: 71579 تاریخ انتشار: 1396/02/14
نمایش: 1725
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، اولين جلسه شوراي اداري با حضور مديرکل، معاونين آموزشي و پشتيباني، رؤساي مراکز و واحدهاي اداري اين اداره کل در سال 96 تشکيل شد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان هدف از اجراي اين جلسه را برنامه ريزي جهت تحقق سياستهاي جاري سازمان در سال جديد با درنظر گرفتن شعار سال "اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال" اعلام کرد و افزود: سياستهاي کلي اشتغال با آموزش مهارتهاي فني و حرفه اي مي تواند به صورت جامع و کاملتري پايه ريزي شود.
وي گفت: برنامه توسعه اقتصادي و اجتماعي و همچنين سياستهاي اقتصاد مقاومتي مراکز با امضاء سند تعهدات آموزشي و اجرايي مراکز  تکميل مي شود.
محمود تقي پور، مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان در اين جلسه عنوان کرد : اين سند با اجرايي کردن پروژه هاي مصوب با توجه به اقتصاد مقاومتي و همچنين تعهد و عملکرد مراکز و تفاهم نامه ها و قراردادهاي آموزشي ملي و استاني همچنين با حمايت از آموزشگاههاي آزاد فني و حرفه اي در راستاي توسعه آموزشهاي فني و حرفه اي در بخش غير دولتي تنظيم شده است.
در ادامه اين جلسه معاون آموزش، پژوهش و برنامه ريزي و معاون اداري پشتيباني و روساي واحدها و رؤساي مراکز گزارشي از عملکرد حوزه هاي مربوطه خود ارائه نمودند.
تقي پور با توجه به ارائه گزارشات واحدهاي مختلف اداره کل افزود : انضباط مالي و صرفه جويي در منابع تنظيم شده براي استان مي تواند کمک مؤثري در راستاي اقتصاد مقاومتي باشد. وي اشاره کرد: استفاده حداکثري از فضاها، امکانات و توانمندي هاي موجود با مشارکت بخش خصوصي و تعاوني مورد تأکيد اين سند مي باشند.
در پايان تقي پور تعهدات هر مرکز را به صورت مجزا به رؤساي مراکز تحويل داد.


 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها