توسعه آموزش هاي مجازي مهارتي با بهره گيري از ظرفيت هاي بالاي شرکاي اجتماعي

کد خبر: 71590 تاریخ انتشار: 1396/02/23
نمایش: 2223
اخبار

توسعه آموزش هاي مجازي مهارتي با بهره گيري از ظرفيت هاي بالاي شرکاي اجتماعي

مديرکل دفتر توسعه فناوريهاي نوين آموزشي در همايش تخصصي فضاي مجازي توليد ثروت و آموزشگاه هاي آزاد فني و حرفه اي از بهره گيري ظرفيت هاي هلدينگ هاي مرتبط با توليد محتواي آموزشي الکترونيکي و بسترهاي ارتباطي خبر داد.
به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور،آرش بهرامي با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه آموزش مجازي بيان داشت:اين سازمان توانسته است هم زمان با توسعه فناوري اطلاعات و نفوذ وسائل ارتباطات از راه دور و تغييرات و تحولات به وجود آمده در اين زمينه اقدامات موثري را انجام دهد.
وي راه اندازي طرح نما و شميم را از اقدامات صورت گرفته در زمينه توليد محتواي الکترونيکي برشمرد و افزود:اين سازمان با بهره گيري از ظرفيت هاي برون سازماني توانسته است محتواي آموزش الکترونيکي را با هزينه هاي کمتري در اختيار کاربران قرار دهد.
مديرکل دفتر توسعه فناوريهاي نوين آموزشي با بيان اين مطلب که هلدينگ هايي از قبيل همراه اول، ايرانسل ، رايتل و.... کمک شاياني به آموزشگاههاي فني و حرفه اي آزاد در جذب کارآموزان مي نمايند،افزود: آموزش در حوزه صنعت از لحاظ تجهيزات و مواد مصرفي بسيار هزينه بر مي باشد و آموزشگاه هاي آزاد مي توانند با بهره گيري از اين تکنولوژي نقش پررنگ تري در حوزه صنعت داشته باشند.
بهرامي در پايان خاطرنشان ساخت: سازمان آموزش فني و حرفه اي بسترهاي لازم در راستاي توسعه توليد محتواي الکترونيکي و بسط و گسترش آموزش  هاي مجازي مهارتي را فراهم آورده است.
شايان ذکر است وي هدف نهايي اين امر را توسعه بخش خصوصي و توليد ثروت براي آموزشگاههاي آزاد فني و حرفه اي عنوان نمود.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها