نشست صميمانه مدير کل آموزش فني و حرفه اي با کارکنان اداره کل به مناسبت 29 ارديبهشت

نشست صميمانه مدير کل آموزش فني و حرفه اي با کارکنان اداره کل به مناسبت 29 ارديبهشت

نشست صمیمانه مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای با کارکنان اداره کل به مناسبت 29 اردیبهشت

کد خبر: 71595 تاریخ انتشار: 1396/03/01 11:02:12
نمایش: 2283
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، نشست صميمانه مدير کل آموزش فني و حرفه اي و همکاران اداره کل برگزار گرديد.
در اين نشست در ابتدا همکاران تبريک و تهنيت خود را از حضور گسترده و افتخار آفرين مردم عزيز در انتخابات 29 ارديبهشت اعلام نمودند سپس تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان مباحثي در خصوص انتخابات 29 ارديبهشت مطرح نمود.
تقي پور گفت: حماسه 29 ارديبهشت در تاريخ ثبت خواهد شد، به سان حماسه هاي ديگر و افزود ما هميشه به خرداد پر از حادثه عادت داشتيم ولي ارديبهشت 96 نيز براي هميشه در اذهان مردم کشور باقي مي ماند.
وي گفت: از ديگر مناسبتهاي پيش رو سوم خرداد، سالروز آزاد سازي خرمشهراست، روزي که بسياري از جوانان عزيزمان بدون هيچ چشم داشتي خالصانه و صادقانه جان در طبق اخلاص گذاشتند و خرمشهر را آزاد کردند، اين روز براي تمام مردم ايران روزي به ياد ماندني است و جاي تبريک دارد.
تقي پور اضافه کرد از همه کساني که به نوعي در صحنه انتخابات حضور داشتند و پشتيباني برگزاري اين انتخابات عظيم را بر عهده داشتند تا سرنوشت کشور را بدست رئيس جمهور اصلح و مدبر بسپارند ، تشکر مي کنم.
وي گفت: اين انتخاب بين 6 نفر کانديد برگزار شد که از بين فيلترهاي بسياري گذشته و سوابق متعددي را در زمينه خدمت به مردم داشتند و با شعارهايي در ميدان حضور پيدا کردند و خيلي خوشحال و خرسند هستيم که مردم ما دانا و فهيم هستند و با انتخاب خود ثابت کردند که عزت نفس خود را به خيلي چيزها نمي فروشند.
تقي پور در ادامه گفت: دکتر حسن روحاني از 15 سالگي در عرصه مبارزات اين انقلاب فعاليت داشته و ساليان متعدد بازداشت هاي گوناگون و سختيهاي فراواني را طي کرده و سالها نيز دبير شورايعالي امنيت ملي کشور بوده و از فيلتر ارگانهاي نظارتي متعددي عبور نموده و صلاحيت وي توسط مراجع ذيصلاح نيز تاييد گرديده، از رقباي آقاي دکتر روحاني که با حضور خود در صحنه انتخابات باعث ايجاد فضاي مناسب و رقابتي گرديدند تشکر مي نمائيم.
وي گفت: اين انتخابات پيامهاي زيادي داشت و خيلي ها با دروغ ها و تهمت هايي که زدند و با بداخلاقي و بي اخلاقي در همان روزهاي اول انتخابات باختند.
تقي پور گفت: 42 ميليون هموطن براي اين انتخابات بعد از حدود 40 سال که از پيروزي اين انقلاب مي گذرد به پاي صندوقهاي رأي آمدند و با راي خود ضمن تقويت روحيه اتحاد و همدلي سرنوشت کشور را خود تعيين کردند.
در پايان مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان گفت: ارزش فقط حفظ کرامت و آبروي انسانهاست و لاغير.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها