تشکيل جلسه شوراي امر به معروف و نهي از منکر در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

تشکيل جلسه شوراي امر به معروف و نهي از منکر در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

تشکیل جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان

کد خبر: 71623 تاریخ انتشار: 1396/03/31
نمایش: 1684
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان: اولين جلسه شوراي امر به معروف و نهي از منکراين اداره کل با حضور اعضاء اين شورا تشکيل شد. 
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي اين جلسه را با اشاره به احاديث ديني آغاز کرد و گفت:  إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَن تُؤَدُّواْ الْأَمَانَاتِ إِلىَ أَهْلِهَا وَ إِذَا حَكَمْتُم بَينْ‏َ النَّاسِ أَن تحَْكُمُواْ بِالْعَدْلِ إِنَّ اللَّهَ نِعِمَّا يَعِظُكمُ بِهِ إِنَّ اللَّهَ كاَنَ سمَِيعَا بَصِيرًا (نساء آيه 58) همانا خدا به شما فرمان مي دهد که امانتها را به صاحبانش باز گردانيد و هرگاه ميان مردم داوري کرديد، به عدالت داوري کنيد. خدا شما را چه نيکو پند مي دهد. هر آينه او شنوا و بيناست.
در اين جلسه موارد زير مشخص گرديد:  شناسايي مصاديق معروف و مصاديق نهي از منکر موجود در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان،  ارائه راهکارهاي مناسب و عملي جهت ترويج معروفات و منکرات مطابق اولويت بندي، اجراي طرح هاي مدون فرهنگي در راستاي گسترش فريضتين در اداره کل و مراکز تابعه، برگزاري دوره هاي آموزش در سطوح مختلف (همکاران و کارآموزان)، اجراي طرح تذکر لساني مطابق شيوه نامه ارسالي از ستاد احياء،شناسايي امکانات بالفعل و بالقوه موجود در دستگاه و فراهم ساختن امکانات جديد و به کارگيري آنها جهت اجراي امر به معروف و نهي از منکر طبق برنامه هاي ارسالي از ستاد احيا امر به معروف و نهي از منکر، نظارت بيشتر بر اجراي طرح عفاف و حجاب- اصلاح الگوي مصرف  و اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي و تبليغات در راستاي آن
 در اين جلسه وظايف دبير شوراي امر به معروف و نهي از منکر هم مجددا يادآوري گرديد و برنامه هاي سال جديد مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها