به گزارش روابط عمومي اداره کل:

برپايي نمايشگاهي از محصولات و دستاوردهاي کارآموزان مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان فارسان

کد خبر: 71656 تاریخ انتشار: 1396/05/02 16:06:03
نمایش: 4944
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، نمايشگاهي از دستاوردهاي کارآموزان مراکز دولتي و آموزشگاههاي آزاد فني و حرفه اي شهرستان فارسان افتتاح گرديد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در خصوص بر پايي اين نمايشگاه گفت: خيلي خرسند و خوشحال هستيم که امروز به همراه مسئولين شهرستان در نمايشگاهي از دستاوردهاي کارآموزان مراکز دولتي و آموزشگاههاي آزاد شهرستان فارسان که زير مجموعه مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان فارسان هستند حضور داريم.
وي گفت: اين نمايشگاه به مناسبت هفته ترويج آموزشهاي فني و حرفه اي برپا شده است و  اين هفته به نام هفته ملي مهارت نامگذاري شده و جا دارد روز 6 مرداد و هفته کارآفريني و مهارت را به همه دست اندارکاران فني و حرفه اي تبريک گوييم.
تقي پور گفت: امروز از نزديک شاهد بوديم که چيزي نزديک به 1000 اثر در قالب حوزه هاي مختلف خدمات، هنر، صنعت و کشاورزي که حاصل دسترنج مهارت آموزان اين شهرستان است در اين نمايشگاه به نمايش گذاشته شده است.
تقي پور در ادامه گفت: من خواهش مي کنم از خانواده ها و جوانان که در اين ايام و در اين روزها که نمايشگاه بر پاست از نمايشگاه ديدن کنند و از نزديک ببينند که تحقق شعار دولت، «هر ايراني يک مهارت» که راه رسيدن به اقتصاد مقاومتي و راه رسيدن به توليد است در بعضي خانواده ها و در ميان جوانان به بار نشسته و اين راه فقط از طريق يادگيري مهارت ميگذرد.
وي در پايان گفت: امروزه متأسفانه جواناني را داريم که فارغ التحصيل دانشگاه هستند ولي فاقد مهارت هستند. ما مي توانيم از طريق آموزشهاي فني و حرفه اي و آموزش مهارت لازم در سال اقتصاد مقاومتي کمک شاياني به جامعه و خانواده هاي خود کنيم.
تقي پور در پايان گفت: انشاالله به زودي در کشور شاهد اين باشيم که هر ايراني يک مهارت دارد.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها