در گفتگو با خبرگزاري صدا و سيما مطرح شد:

انتقال مهارت به نيروي انساني، سرمايه گذاري تجديد پذير است

کد خبر: 71659 تاریخ انتشار: 1396/05/03 11:56:08
نمایش: 4805
اخبار
 
در گفتگو با خبرگزاري صدا و سيما مطرح شد:
 انتقال مهارت به نيروي انساني، سرمايه گذاري تجديد پذير است
معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در بازديد از  بيست و سومين نمايشگاه بين المللي الکامپ بيان داشت: انتقال مهارت به نيروي انساني، سرمايه گذاري تجديد پذير است .
به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، محمد امين سازگارنژاد، در گفتگو با خبرگزاري صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران با اشاره با سامانه هاي آموزش مجازي اين سازمان از جمله IPTV  و رسانه تعاملي مهارت بيان داشت:  در تلاش هستيم تا در حوزه آموزش هاي مهارتي، ظرفيت هاي جديد آموزشي در فضاي مجازي را در راستاي توليد محتوا توسعه دهيم .
وي با اشاره به تلاش مربيان و كارشناسان اين سازمان در حوزه IT بيان داشت: نمايشگاه الکامپ فرصت مناسبي براي ارتقاي تعامل و اتصال دنياي نوآوري به دنياي کسب و کار مي باشد.
سازگارنژاد در ادامه با اشاره به تأكيدات مقام معظم رهبري در خصوص اهميت توليد و اشتغال بيان داشت: زنجيره توليد، تحت تاثير فناوري هاي نوين (IT) مي باشد و اين امر نيازمند هم افزايي صنايع، اپراتورهاي دولتي و خصوصي و ديگر دستگاه ها  با سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در راستاي ارتقاي مهارت آموزي در عرصه ملي است .
رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور تاکيد کرد: مهارت آموزي پلي است که دنياي دانش را به دنياي کسب و کار وصل مي نمايد و اين سازمان براي تحقق اهداف خود نيازمند تعامل و همراهي ساير دستگاه ها به ويژه صنايع مي باشد.  
وي افزود: حضور در نمايشگاه الکامپ فرصت مناسبي براي ارتقاي تعامل سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با ذي نفعان و تمامي شرکا و فعالان حوزه آموزش هاي مهارتي است .
معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در ادامه اظهار داشت: اثربخشي آموزش هاي مهارتي نيازمند تمرين هم افزايي و تعامل گسترده با صنعت مي باشد، چرا كه مهارت و صنعت رابطه تنگاتنگي باهم دارند
وي در گفتگو با خبرگزاري صدا و سيما افزود: رسانه ملي به ويژه در سال جاري که موضوع اشتغال و توليد هدف اصلي کشور مي باشد، نقش مهمي را در ارتقاي هم افزايي ملي مي تواند، ايفا کند .
معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با بيان اينکه انتقال مهارت به منابع انساني کاري سخت و پيچيده و پرهزينه مي باشد ، همراهي و حمايت تمامي بخش ها  به ويژه صنعت را ضروري عنوان کرد.
وي افزود: تجهيز منابع انساني به مهارت سرمايه گذاري تجديدپذير مي باشد که سينه به سينه از نسلي به نسل ديگر منتقل مي شود .
 سازگارنژاد در خاتمه اظهار اميدواري کرد: حضور در نمايشگاه هاي ملي و بين المللي در راستاي توسعه تعاملات و هم افزايي بين بخشي و ارتقاي دانش و تجارب اين سازمان مؤثر واقع شود .
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها