رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در شيراز:

هيچ عنصري به اندازه آموزش در سرنوشت مددجويان موثر نيست

کد خبر: 71660 تاریخ انتشار: 1396/05/03 21:53:06
نمایش: 3589
اخبار
رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در شيراز: هيچ عنصري به اندازه آموزش در سرنوشت مددجويان موثر نيست
 محمد امين سازگار نژاد، معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در گردهمايي معاونين اشتغال و خود کفايي کميته امداد امام خميني (ره) کشور در شيراز گفت: کار و فعاليت شما در مجموعه کميته امداد کار بسيار ارزشمندي است زيرا در راستاي سيره نبوي مشغول انجام وظيفه مي باشيد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي فارس، وي اظهارداشت: کارکنان ما در سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور آماده هستند تا در کنار شما شرايط ساختن يک زندگي کريمانه براي مددجويان تحت پوشش را فراهم کنند.
سازگار نژاد با بيان اينکه آموزش يک رکن اساسي در تکميل خدمات کميته امداد است خاطر نشان کرد: ما آماده ايم تا هر گونه نياز آموزشي مد نظر کميته امداد را پاسخگو باشيم که در اين راستا و بر اساس توافق صورت گرفته با مهندس فتاح، رييس کميته امداد امام خميني (ره) کشور در سال جاري يکصد و دوازده مرکز شبانه روزي را تجهيز و در اختيار مددجويان مناطق محروم قرار خواهيم داد.
 رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور تاکيد کرد: هيچ عنصري به اندازه آموزش در سرنوشت مددجويان کميته امداد موثر نيست و با انتقال يک مهارت به يک مدد جو در حقيقت يک ارزش افزوده دائمي در زندگي وي شکل مي گيرد.  
معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در پايان همراهي و همسويي دو مجموعه در جهت توانمند سازي مددجويان کميته امداد در حال حاضر را بسيار مثبت ارزيابي کرد.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها