در پنجمين روز از هفته ملي مهارت:

برگزاري کلاس معارف مديران به ميزباني اداره کل آموزش فني و حرفه اي

کد خبر: 71661 تاریخ انتشار: 1396/05/04 15:38:48
نمایش: 4685
اخبار
 در پنجمين روز از هفته ملي مهارت:
برگزاري کلاس معارف مديران به ميزباني اداره کل آموزش فني و حرفه اي
به مناسبت هفته ملي مهارت و روز آموزشهاي فني و حرفه اي کلاس معارف اسلامي ويژه مديران استان چهارمحال و بختياري به ميزباني اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري در محل نمازخانه اين اداره کل در مرکز شماره يک آموزش فني و حرفه اي شهرستان شهرکرد  با حضور نماينده محترم ولي فقيه دراستان، استاندار و  معاونين، مديران کل دستگاههاي اجرايي، مديران بانک ها و جمعي از  مديران تشکلهاي مردم نهاد برگزار شد.
در اين جلسه تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با تبريک هفته مهارت و روز 6 مرداد ماه روز ملي آموزشهاي فني و حرفه اي در کشور خاطر نشان نمود که مطمئناً آموزشهاي فني و حرفه اي و مهارتهاي زندگي در کنار آموزشهاي تئوري در بين جوانان و نوجوانان مي تواند جامعه را به سمت و سوي موفقيت سوق دهد.
تقي پور گفت: آموزشهاي مهارتي وظيفه فني و حرفه اي مي باشد و يک همت عالي در سطح کلان و سرمايه گذاري که بيشتر در حوزه جوانان و نوجوانان انجام مي شود بر عهده دارد.
وي خاطر نشان کرد: آموزش فني و حرفه اي با ايجاد بستري آماده جهت آموزش در دو بخش دولتي و خصوصي در کل استان و در دورترين نقاط استان به ارائه آموزشهاي مهارتي با توجه به نياز جامعه هدف پرداخته است. وي گفت: نسل آينده در کنار سواد، مهارت آموزي را سر لوحه برنامه ريزي زندگي قرار خواهد داد .
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها