نماينده ولي فقيه در استان:

آموزشهاي حرفه اي و فنون از ضرورت هاي جامعه است.

کد خبر: 71662 تاریخ انتشار: 1396/05/05
نمایش: 4702
اخبار
نماينده ولي فقيه در استان
آموزشهاي حرفه اي و فنون از ضرورت هاي جامعه است.
ديدار مديرکل و کارکنان اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان  با حجت الاسلام و المسلمين نکونام نماينده ولي فقيه در استان  ،که در دفتر ايشان و به مناسبت هفته ملي مهارت  برگزار گرديد.
 در اين ديدار تقي پورضمن تبيين جايگاه آموزشهاي مهارتي و نقش آنها در اشتغال مولد و پايدار گزارشي از عملکرد چهارماهه اول سال جاري را بيان و از حمايتهاي ايشان  از مهارت آموزي در سخنراني و برنامها هايشان تشکر نمودند.
پس ازآن  امام جمعه شهرکرد ضمن گراميداشت هفته ملي مهارت و آموزشهاي فني و حرفه اي، آموزشهاي حرفه اي و فنون را از ضرورتهاي جامعه دانست.
حجت الاسلام والمسلمين  حاج آقا نکونام: غفلت از اين آموزشها ومورد توجه قرار نگرفتن آن، باعث عقب ماندگي و ضايعات خواهد بود
 ايشان بيان نمودند: مسئله مهارت بي حد است  و تمام لحظه هاي زندگي بايد با مهارت آموزي همراه باشد. اميد است اکنون که ، توجه به مهارت آموزي حاکم است مساعدت همگاني را شاهد باشيم
 در پايان نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرکرد از تلاشهاي مدير و کارکنان اداره کل و مراکزتقدير نمود وتقي پور به نمايندگي از پرسنل ، تابلويي با مضمون مذهبي که در کارگاه سوخته نگار روي چوب توسط کارآموزان مرکز خواهران شهرکرد تهيه شده بود، تقديم ايشان نمودند.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها