به گزارش روابط عمومي اداره کل:

استان چهارمحال و بختياري ميزبان ششمين دوره مسابقات قرآني منطقه اي شد

استان چهارمحال و بختیاری میزبان ششمین دوره مسابقات قرآنی منطقه ای شد

کد خبر: 71681 تاریخ انتشار: 1396/05/31
نمایش: 4135
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري در ششمين دوره مسابقات قرآني ميزبان سه  استان مرکزي، يزد و اصفهان شد. در اين دوره از مسابقات که در روز سه شنبه سي و يکم مردادماه 96 برگزار گرديد سه استان مورد اشاره به همراه برگزيدگان مرحله شهرستاني استان چهارمحال و بختياري به رقابت پرداختند.
مهندس تقي پور در مراسم افتتاحيه اين مسابقات ضمن تسليت شهادت نهمين اختر تابناک امامت و ولايت امام جواد(ع) و خوشامدگويي به حاضرين و مهمانان گفت: بسيار خوشحال و خرسنديم که قرعه ميزباني ميهمانان عزيزي چون حافظين و قاريان قرآن به نام استان چهارمحال و بختياري افتاد.
به گفته وي تلاوت قرآن باعث ارتباط بندگان با خدا مي شود. تقي پور گفت: قرآن خواندن و قرآني عمل کردن هنري است که هر کسي از عهده آن بر نخواهد آمد.
تقي پور افزود: هدف از برگزاري اين مسابقات را مي توان اشاعه فرهنگ قرآني و الگوبرداري از کرامات و فضيلتهاي قرآني در زندگي روزمره و به کارگيري اصول و روشهاي سبک زندگي و تربيت فرزندان به طريق صحيح عنوان کرد.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري اضافه کرد :بسياري از ما در سبک و زندگي عادي خود از قرآن غافل هستيم و چه بسا رفتار و اخلاق ما با قرآن خواندن و الگو گرفتن از قرآن و آموزه هاي ديني موجود در اين کتاب آسماني اصلاح مي شود.
شايان ذکر است که اين مسابقات با شرکت بيش از 25 نفر کارکنان سازمان آموزش فني وحرفه اي کشور در رشته هاي : مفاهيم، ترتيل، اذان ، حفظ و قرائت در دو بخش خانم و آقا به ميزباني اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال و بختياري برگزار گرديد.
در مراسم اختتاميه از کليه حاضرين با لوح يادبود و اهداء جوايز تقدير گرديد.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها