به گزارش روابط عمومي اداره کل:

ديدار مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان با امام جمعه شهرستان اردل

کد خبر: 71699 تاریخ انتشار: 1396/06/20
نمایش: 1038
اخبار
مديرکل، رئيس اداره آموزش، پژوهش و برنامه ريزي، رئيس اداره حراست و رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي اردل با نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرستان اردل ديدار کردند.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در اين ديدار ضمن ارائه گزارش مختصري در خصوص عملکرد آموزشي در شهرستان اردل تا کنون، با اشاره به نامگذاري سال اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال از سوي مقام معظم رهبري گفت:  بيان اين شعار از سوي معظم له در سطح کشور به ويژه در استان چهارمحال و بختياري، به لحاظ اهميت موضوع بيکاري جوانان و مهاجرت مردم اين استان به شهرهاي ديگر به دليل کمبود شغل قابل توجه است.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي تصريح کرد: ارتقاي فرهنگ مهارت آموزي ضمن ايجاد اشتغال پايدار در کشور باعث بهبود وضعيت نسبي جامعه و ارتقاي سطح کيفي و تخصصي مشاغل در استان خواهد شد که نيازمند عزم ملي و همگاني در جامعه است.
نماينده ولي فقيه و امام جمعه اردل نيز در ادامه اين ديدار گفت: در هر کشوري استعدادها و ظرفيتهايي وجود دارد که در صورت بکارگيري آنها مي توان از سايرين بي نياز بود. اين پتانسيل و ظرفيت در هر استان  و شهرستان متفاوت است به گونه اي که با تجميع آن کشور از هر حيث توانمند مي شود.
وي افزود: ايجاد انگيزه، برنامه ريزي و از همه مهمتر تعامل کليه مسئولين نظام در رفع موانع و مشکلات از هر نوع که باشد و ترغيب جامعه براي استفاده از امکانات و تجهيزات آموزشي مراکز آموزشي فني و حرفه اي و در نتيجه اشتغالزايي براي جوانان در اولويت امور حال حاضر است و رفع مشکل بيکاري تنها وظيفه يک دستگاه خاص نيست و بايد همه براي مرتفع نمودن آن از مسئول و غير مسئول تلاش نمايند.
گفتني است: اين ديدار در محل دفتر نماينده و لي فقيه و امام جمعه اردل انجام شد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها