به گزارش روابط عمومي اداره کل:

ديدار مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با فرماندار شهرستان اردل

کد خبر: 71700 تاریخ انتشار: 1396/06/20
نمایش: 2289
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري:  مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري در بازديد خود از شهرستان اردل، به همراه رئيس حراست اداره کل، رئيس اداره آموزش، پژوهش و برنامه ريزي و رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان اردل با فرماندار شهرستان اردل ديدار نمود.
فرماندار اردل در اين ديدار ضمن خير مقدم به مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان خواستار ارتقاء سطح آموزشها و توجه و رواج بيشتر آموزشهاي فني و حرفه اي در مناطق روستايي شد و همچنين برخي از مشکلات و نيازهاي مردم  شهرستان را در حوزه آموزشهاي فني و حرفه اي مطرح و بر همکاري جهت رفع اين مشکلات تأکيد نمود.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان در اين ديدار با بيان عملکرد آموزشي در اين شهرستان گفت: شرايط امروز با سال هاي قبل خيلي متفاوت شده است و بايد متناسب با نيازها و تقاضاهاي افراد در شهرستانها آموزشها صورت گيرد و در اصل آموزشها تقاضا محور شده است.
وي گفت: استقرار تيم هاي سيار در مناطقي که مرکز آموزشي ثابت ندارد به ويژه در روستاها يکي ازطرح هاي موفق اين اداره بوده است.
تقي پور در ادامه گزارشي از طرح روستاي بدون بيکار در منطقه شهرستان اردل ارائه نمود و خواستار توجه و کمک در حوزه آموزشهاي فني و حرفه اي از سوي فرمانداري و ديگر ارگانهاي مرتبط شد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها