به گزارش روابط عمومي اداره کل:

نشست فرماندار فارسان و مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان

کد خبر: 71703 تاریخ انتشار: 1396/06/21
نمایش: 1138
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، روز سه شنبه مورخ 96/6/22 مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان به همراه حراست اداره کل با فرماندار شهرستان فارسان ديدار کرد.
در اين ديدار تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان گفت: با توجه به طرحهاي مهم دولت در بخش اشتغالزايي و نقش آموزشهاي فني و حرفه اي در بستر سازي اشتغال بسيار حائز اهميت است لذا طرحهايي همچون طرح روستاي بدون بيکار، کارآموزي در محيط واقعي کار و ... در سال 96 در دست اقدام است و انجام اين طرحها با تعامل و همکاري بين دستگاهي مي تواند در مسير صحيحي قدم بردارد.
در ادامه طاهري فرماندار شهرستان فارسان ضمن تبريک به مناسبت کسب عنوان دستگاه برتر در شاخصهاي اختصاصي در جشنواره شهيد رجايي گفت: اين نتيجه حاصل مديريت دلسوزانه و پيگيري حضرتعالي و همکاري همه همکاران شما در آموزش فني و حرفه اي استان است. وي ضمن ابراز خشنودي از تشکيل شوراي مهارت در شهرستان فارسان گفت: حضور فني و حرفه اي در آموزش حرفه ها، پيگيري مسائل و مشکلات آموزش ديدگان، تنوع بخشي به حرفه ها و متناسب با نياز بازار کار، حضور در تمامي طرحهاي اشتغال زا و .... از جمله خدمات شايسته اين اداره مي باشد.
انصاري رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان فارسان با ارائه گزارش عملکرد و گزارشي در خصوص جلسه شوراي مهارت، همچنين گزارشي در خصوص اجراي دوره هاي عشايري با همکاري امور عشاير در سطح شهرستان و اجراي 7 دوره آموزشي طرح روستاي بدون بيکار پايان دهنده جلسه بود.

 
 
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها