به گزارش روابط عمومي اداره کل:

ديدار مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان از مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان فارسان

کد خبر: 71704 تاریخ انتشار: 1396/06/22 11:15:37
نمایش: 1647
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري  و رئيس حراست اداره کل با کارکنان مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان فارسان ديدار کردند.

در اين ديدار که در محل دفتر رئيس مرکز شهرستان فارسان برگزار گرديد، انصاري رئيس مرکزفارسان گفت: اجراي طرح توانمند سازي روستائيان ، عشاير ، مناطق محروم و طرح روستاي بدون بيکار با رويکرد اشتغال پايدار در راستاي اقتصاد مقاومتي از مهمترين اقدامات مرکزبوده است که در حرفه هاي مختلفي از قبيل : قالي بافي – دوزنده کيف چرم ، برق، مکانيک،  کارآفريني و  . . . فرا گرفته اند، که اين عملکرد با هدف تحقق اقتصاد مقاومتي،  ايجاد اشتغال پايدار با کمترين هزينه وجلوگيري از مهاجرت به شهرها بشمار ميرود .
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در ادامه جلسه در خصوص اين بازديد گفت: تلاش در جهت تحقق شعار سال (اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال)،  اجراي برنامه هاي دولت تدبير و اميد، توسعه ي منابع انساني  از طريق توانمند سازي مهارتي، حمايت از بخش خصوصي، افزايش ضريب نفوذ آموزشهاي مهارتي در شهرستان خصوصاً بخش روستائي، عشايري ومناطق محروم، احياء وتوسعه ي صنايع دستي منطقه و استفاده حداکثري از ظرفيت شهرستان با همکاري ساير دستگاهها و نهادها، در جهت ارائه بهتر خدمات آموزش مهارت به متقاضيان از مهمترين برنامه هاي سازمان در سال پيش رو مي باشد، که اميدواريم بتوانيم با اجراي اين برنامه ها، به ايجاد اشتغال پايدار، بهبود وضعيت اقتصادي خانواده ها و توسعه ي شهرستان کمک نمائيم.
در ادامه جلسه مربيان و پرسنل مرکز موارد و موضوعات کاري را مطرح نمودند و از مدير کل و همراهان جهت اين بازديد تقدير و تشکر کردند.
تقي پور در پايان از کليه پرسنل و مربيان به جهت پيشبرد اهداف آموزشي وتوسعه و ترويج فرهنگ مهارت آموزي در شهرستان تقدير وتشکر نمود و از کارگاههاي آموزشي بازديد کردند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها