توسط مدير کل آموزش فني و حرفه اي در جشن کانون بازنشستگان استان

تبيين برنامه هاي تفاهم نامه في مابين اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان و کانون بازنشستگان استان

کد خبر: 71707 تاریخ انتشار: 1396/06/25
نمایش: 1565
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در دوازدهمين جشن بزرگداشت روز خانواده و تکريم بازنشستگان استان به تبيين برنامه هاي تفاهم نامه في مابين اداره کل آموزش فني و حرفه اي و کانون بازنشستگان استان پرداخت.
تقي پور در خصوص شرکت در اين جشن گفت: بازنشستگي به معني تغيير شغل است و معني از کارافتاده نمي دهد، ضمن اينکه انسان همان چيزي خواهد شد که مي پندارد.
وي گفت: مطالعه و کتابخواني از روزمره بودن جلوگيري مي کند و بحث برنامه ريزي و استفاده از امکانات موجود جهت رفاه حال بهتر يک انسان بازنشسته به بهبود کيفيت زندگي وي در اين دوران کمک مي کند.
تقي پور خاطر نشان کرد: اگر اين نگاه و اين برنامه ريزيها با آموختن و آموزش همراه باشد زيباتر مي شود و لذا اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان با انعقاد تفاهم نامه اي با کانون بازنشستگان استان جهت رفاه حال بازنشستگان و خانواده هاي ايشان و همچنين استفاده از پتانسيلهاي موجود در زمينه هاي فني، خدماتي، هنري و .... سعي در برنامه ريزي و سرمايه گذاري بر روي اين قشر از جامعه دارد تا با مهارت آموزي و آموزشهاي لازم جهت اين افراد بتوان در خصوص رفاه و امنيت خاطر بيشتر آنان گامي مؤثر برداشت.
وي گفت: اعتقاد من بر اين است که بايد بر روي گنجينه هاي مملکت سرمايه گذاري بيشتري صورت گيرد.
در پايان تقي پور چند کتاب براي آشنايي بازنشستگان گرامي با زندگي در دوران شيرين بازنشستگي معرفي نمود.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها