تقدير از اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

کد خبر: 71722 تاریخ انتشار: 1396/07/06
نمایش: 1303
اخبار
تقدير از اداره کل  آموزش فني و حرفه اي استان
بنا بر گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان مدير کل کميته امداد  از تلاشهاي کارآمد اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان از تقي پور تقدير نمود. متن تقدير نامه بدين شرح مي باشد:
                                                               بسمه تعالي
برادر ارجمند جناب آقاي محمود تقي پور
مدير کل محترم آموزش فني و حرفه اي استان
سلام عليکم
خداوند بزرگ و بي کران را سپاسگزاريم و بر آستان مقدسش سر تعظيم مي سائيم که افتخار مهر ورزي به بندگان محبوب خويش، فقراء و محرومين را به عزيزاني همچون جنابعالي عنايت فرمود که چراغ خانه و شادي دلشان به واسطه شما خوبان روشني يابد.
تکريم ارباب رجوع به ويژه ولي نعمتان تحت حمايت نهاد مقدس کميته امداد امام خميني (ره) مصداق عملي عبادت جزء خدمت به خلق نيست مي باشد لذا به پاس تلاشهاي کارآمد و شکرانه توفيق در مهارت آموزي و ايجاد اشتغال پايدار براي اين عزيزان و توجه به فرامين مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در راستاي تحقق شعار اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال، صميمانه تقدير و تشکر نموده و بر خود واجب دانستيم به خاطر اين احسان هاي ماندگار و با توجه به کلام گهر بار حضرت امام جعفر صادق(ع) که فرمود: خداوند بنده اي را که دوستش بدارد، حوائج مسلمين را بدستش مي سپارد. ما نيز صميمانه از درگاه پروردگار مهربان بهروزي، توفيق و سلامتي جنابعالي و همکاران محترمتان را مسئلت نموده و اين لوح سپاس به رسم يادبود تقديم حضورتان مي گردد.
                                                                          علي ملک پور
                                                          مدير کل کميته امداد امام خميني (ره) استان
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها