معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي:

ضرورت پيوند آموزش و صنعت در راستاي توسعه كشور

کد خبر: 71749 تاریخ انتشار: 1396/08/02 14:32:04
نمایش: 1244
اخبار
پيوند آموزش و صنعت رمز موفقيت صنايع بزرگ دنيا مي باشد
معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي: ضرورت پيوند آموزش و صنعت در راستاي توسعه كشور

معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور بر ضرورت پيوند آموزش و صنعت در راستاي توسعه كشور تأكيد كرد.
به گزارش روابط عمومي  چهارمحال  و بختياري به نقل ازروابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، محمد امين سازگار نژاد در نشست امضاي تفاهم نامه با شركت توسعه خدماتي بازرگاني اريتا بيان داشت: پيوند آموزش و صنعت رمز موفقيت صنايع بزرگ دنيا مي باشد.
وي با بيان اين كه حلقه مفقوده نظام آموزش كشور در اتصال با صنعت مي باشد، بيان داشت: اميدواريم كه آموزش و صنعت همچون تار و پود در هم تنيده و فرش كسب و كار و زندگي از آن بافته شود.
وي در ادامه بيان داشت: در صنايع بزرگ دنيا از جمله تويوتا آموزش، تحقيق و پژوهش و توسعه منابع انساني كاملاً با هم گره خورده است.
معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي افزود: اين تفاهم نامه فرصتي است تا در مسير غني سازي و انتقال و پالايش تجارب نقش آفريني كنيم و گام هاي مؤثري را محقق سازيم.
محمد امين سازگارنژاد بيان داشت: اميدواريم كه اين تفاهم نامه سرآغازي براي خدمت رساني شايسته به مصرف كنندگان در عرصه صنعت ملي خودرو و ارائه خدمات اتومكانيك با همكاري سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور و ايرتويا باشد.
وي اظهار اميدواري كرد كه در زمينه خدمات پس از فروش با انعقاد اين تفاهم نامه سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور تجارب ارزشمندي را كسب كرده و نقش خود را به خوبي ايفا نمايد.
رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با استقبال از فرصت همكاري ايجاد شده تأكيد كرد كه مديران كل آموزش فني و حرفه اي استان ها نسبت به اجراي تفاهم نامه مذكور نگاهي تعالي بخش داشته باشند.
محمد امين سازگار نژاد ضمن تقدير از تمامي دست اندركاران بيان داشت: اميدوارم كه ثمره انعقاد و اجراي اين تفاهم نامه منجر به رشد و توسعه و ارتقاي بهره وري در كشور باشد.
لازم به ذکر است تفاهم نامه مذکور از طريق وب کنفرانس با حضور مديران کل استانها از جمله تقي پور ،مدير کل استان چهارمحال و بختياري برگزار گرديد



 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها