محمود تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان

فارغ التحصيلان دانشگاه‌ها مهارت کافي براي حضور در بازار کار را ندارند.

کد خبر: 71750 تاریخ انتشار: 1396/08/04 12:25:51
نمایش: 1091
اخبار
شوراي مهارت استان
مديرکل آموزش فني و حرفه‌اي چهارمحال و بختياري:
فارغ التحصيلان دانشگاه‌ها مهارت کافي براي حضور در بازار کار را ندارند.
مديرکل آموزش فني و حرفه‌اي چهارمحال و بختياري گفت: يکي از مشکلات ما اين است که فارغ التحصيلان دانشگاه‌ها مهارت کافي براي حضور در بازار اشتغال را ندارند.
 
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال وبختياري، محمود تقي‌پور در شوراي مهارت چهارمحال و بختياري که به رياست اميري سرپرست استانداري تشکيل شد، اظهار کرد: آموزش هاي مهارتي زير بناي توسعه و اشتغال در هر کشوري است.
وي با اشاره  به اينکه يک حرکت بين بخشي و فرا دستگاهي در حوزه آموزش‌هاي مهارتي نياز است، افزود: نگاه ما به آموزش بايد، ارائه آموزش‌هاي  مهارتي مورد نياز بازار کار با توجه به ظرفيت شهرها و روستاهاي استان باشد.
مديرکل آموزش فني و حرفه‌اي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه اعتقاد داريم که بايد نيروي انساني توانمند که داراي بينش کسب و کار باشد را به جامعه تحويل دهيم، ادامه داد: امروزه بسياري از صنايع و کارگاهها به نيروي انساني نياز دارند اما فارغ التحصيلان دانشگاه‌ها مهارت لازم براي حضور در صنعت را ندارند.
تقي‌پور با تاکيد بر اينکه بايد از همه ظرفيت‌ها براي توانمندسازي نيروي انساني استفاده کنيم، عنوان کرد: تشکيل شوراي مهارت در استان‌ها مصوب شوراي عالي اشتغال  کشورو به دستور وزير تعاون ،کار و رفاه اجتماعي مي باشد.
مديرکل آموزش فني و حرفه‌اي چهارمحال و بختياري ارائه آموزش‌ها را بر اساس نيازسنجي در هر شهرستان دانست و بيان داشت: هدف اصلي شوراي مهارت جمع‌آوري بانک اطلاعاتي، دوري از موازي‌کاري و حرکت در يک مسير و آسيب شناسي طرحهاي مورد اجرا است.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها