رئيس جديد سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور

کد خبر: 71754 تاریخ انتشار: 1396/08/09 11:50:56
نمایش: 2474
اخبار
 
رئيس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعي با اعلام خبر تغيير رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور گفت: دکتر علي ربيعي وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي، با احکام جداگانه اي "دکتر سليمان پاک سرشت" را به عنوان رئيس جديد سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور و محمدامين سازگارنژاد را به عنوان دستيار و مشاور وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال و بختياري به نقل از مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي ، دکتر روزبه کردوني با اشاره به اينکه دکتر پاک سرشت عضو هيات علمي دانشگاه هستند، اظهارکرد: رئيس جديد سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور متولد پيرانشهر بوده و سابقه همکاري با دفتر هيات دولت، مرکز بررسي هاي استراتژيک رياست جمهوري و موسسه عالي پژوهش تامين اجتماعي را در کارنامه کاري خود دارد .
وي همچنين تصريح کرد: دکتر پاک سرشت مجري پروژه ارزيابي و تحليل مداخله در چالش هاي حاکميتي آموزش فني و حرفه اي نيز بوده اند.
رييس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعي خاطرنشان کرد: رييس جديد سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور به مسائل منطقه اي در حوزه فني و حرفه اي،  مسائل، چالش ها و راهبردهاي اين حوزه اشراف دارند و تمرکز مطالعات سياستي ايشان در خصوص "تغييرات بازار کسب و کار و فني و حرفه اي آينده" بوده است .
دکتر کردوني در ادامه با اشاره به اينکه  محمد امين سازگارنژاد رئيس سابق سازمان آموزرش فني و حرفه اي کشور نيز در سمت دستيار و مشاور وزير تعاون،کار و رفاه اجتماعي به ويژه در شوراي راهبردي در کنار مجموعه سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور حضور خواهند داشت، اعلام کرد: مراسم توديع و معارفه روساي سابق و جديد سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در هفته جاري برگزار مي شود.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها