رهبر معظم انقلاب در جمع مردم زلزله‌زده:

انسان هاي دلاور حادثه را مغلوب خود مي کنند

کد خبر: 71768 تاریخ انتشار: 1396/08/29 11:33:56
نمایش: 1180
اخبار
رهبر معظم انقلاب در جمع مردم زلزله‌زده:انسان هاي دلاور حادثه را مغلوب خود مي کنند
رهبر انقلاب اسلامي با بيان اينکه انسان هاي دلاور و پهلوان ‌مي‌ايستند و حادثه را مغلوب خود مي‌کنند، خاطرنشان کردند: من با يکايک دل هاي داغدار شما همدردم.
به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور به نقل از خبرگزاري مهر، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي که براي بازديد از مناطق زلزله زده و دلجويي از زلزله زدگان و آسيب ديدگان صبح امروز به استان کرمانشاه سفر کرده‌اند، در جمع مردم اين استان، بيان داشتند: من با يکايک دلهاي داغدار شما همدردم. دوست داشتم در وقت بهتري در جمع مردم شما حاضر مي شديم.
ايشان افزودند: اين نخستين باري نيست که چنين حوادثي براي مردم اين منطقه پيش مي آيد. من در دوران جنگ تحميلي هم در ميان شما بودم. شما مردانگي و استقامت خود را در جنگ تحميلي نشان داديد. امروز هم نشان بدهيد.
حضرت آيت الله خامنه اي تاکيد کردند: انسانهاي دلاور و پهلوان مي ايستند و حادثه را مغلوب خود مي کنند.
رهبر انقلاب با اشاره به اين مطلب که اين داغ و مصيبتي است که مردم ما در اين منطقه حدود ۵۰۰ نفر از عزيران خود را از دست دادند، بيان داشتند: اما ببينيد که مردم ايران چطور همه خودشان را کرمانشاه مي دانند. مردم احساس مي کنند که به کرمانشاه مديونند. اين حجم گسترده اي که هر کس به قدر وسع خودش کمک کرد.
ايشان افزودند: مسئولين هم هر کدام در بخشهاي مختلف تلاش کردند و اگر نبودند قطعا مشکلات بيشتري وجود داشت اما من قانع نيستم.
حضرت آيت الله خامنه اي خاطرنشان کردند: روزگار بهتري ان‌شالله در انتظار مردم کرمانشاه است و ان شاالله خداوند فرصتي بدهد، وقتي اينجا بياييم که شهر آباد شده باشد.
لازم به ذکر است ايشان از مرکز آموزش فني و حرفه اي سرپل ذهاب نيز بازديد کردند.



 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها