انتصاب جديد در سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور

کد خبر: 71777 تاریخ انتشار: 1396/09/13 12:03:24
نمایش: 4820
اخبار
 
 
انتصاب جديد در سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور

طي حکمي از سوي دکتر سليمان پاک سرشت معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، نادر فخري به سمت معاون توسعه مديريت و منابع اين سازمان منصوب شد.
در اين حکم آمده است:
سازمان آموزش فني و حرفه­اي ماموريتي خطير و بي­بديل در توسعه سرمايه انساني کشور و بسترسازي اشتغال و افزايش بهره­وري نيروي کار از طريق تربيت نيروهاي انساني ماهر و متعهد دارد. لازمه­ي اصلي توفيق سازمان در تحقق اين اهداف، برخورداري از منابع انساني کارآمد، با­ انگيزه، توانمند و خلاقي است که به نقش و جايگاه سازمان و ماموريت­هاي آن در شرايط کنوني کشور عزيزمان آگاهند، در عمل به وظايف سازماني عزمي راسخ و باوري عميق دارند و از اينکه توفيق خدمت در اين نهاد ملي نصيب­شان شده است، برخود مي­بالند. تدارک، پرورش و ايفاي نقش موثر چنين نيروهايي نيازمند پشتيباني انگيزشي، مهارتي و مادي است و از اين منظر مديريت منابع انساني در سازمان از جايگاه ويژه­اي برخوردار است.
برادر ارجمند، جناب آقاي نادر فخري
سلام عليكم
نظر به سوابق، تخصص، تعهد و اشراف جنابعالي به رسالت و ماموريت­هاي خطير سازمان در حوزه­ي مهارت­آموزي و کمک به تحقق برنامه­ها و اولويت­هاي دولت دوازدهم و وزير محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعي در حوزه­هاي اشتغال و رفع فقر، بدين وسيله به موجب اين حکم به سمت «معاون توسعه مديريت و منابع» سازمان آموزش فني و حرفه­اي کشور منصوب مي­شويد. انتظار دارد با تکيه بر اصل شايسته­سالاري و برنامه­ريزي منسجم، اولويت­هاي زير را در اداره­ي امور مربوط به حوزه مديريت منابع انساني سازمان مبنا قراردهيد:
1- برنامه­ريزي جهت اجراي تکاليف قانوني از جمله اقتصاد مقاومتي، برنامه ششم توسعه و عملياتي نمودن راهبردها و سياست­هاي دولت محترم تدبير و اميد و وزارتخانه متبوع و حمايت ­از برنامه­هاي اشتغال فراگير و طرح تکاپو؛
2- حمايت و پشتيباني مالي از برنامه­هاي پژوهشي و آموزشي به عنوان ارکان اصلي سازمان؛
3- استقرار نظام تصميم­گيري مبتني بر شواهد، جلب مشارکت نيروهاي خدوم و کارشناس در آن مديريت با رويکرد شايسته­سالاري و شايسته­گزيني؛
4- تحقق عدالت توزيعي و رويه­اي و تدوين راهکارهاي مديريت مشارکتي و افزايش رضايتمندي شغلي همکاران و شناسايي و رفع دغدغه هاي آنان؛
5- اصلاح ساختار، فرآيندها و ايجاد تحول براي چابک سازي و استقرار دولت الکترونيک متناسب با ماموريت­ها، اهداف و ايجاد محيطي مناسب براي بروز خلاقيت، نوآوري و کارآفريني؛
6- نيازسنجي و برنامه­ريزي جهت توانمند سازي و ارتقاء سطح مهارت شغلي و حرفه­اي نيروي انساني بر اساس ماموريت هاي محوله؛
7- برنامه­ريزي و ساماندهي امکانات و ظرفيت­هاي رفاهي سازمان جهت تامين عادلانه رفاه، ايجاد نشاط و انگيزه در همکاران و ارتقاء منزلت آنها؛
8- طراحي و استقرار نظام بودجه­ريزي عملياتي و انضباط مالي و مکانيسم نظارت مستمر درون سيستمي؛
9- برنامه­ريزي و تلاش در جهت کسب و افزايش درآمدهاي اختصاصي سازمان؛
10- ارتقاي کيفي و اصلاح نظام ارزيابي عملکرد در تمام حوزه هاي مرتبط و استفاده از نتايج حاصل از آن در جهت اصلا ح امور و بهبود مستمر؛
11- تمرکززدايي، کاهش تصدي­گري و استقرار مديريت راهبردي در حوزه اداري مالي و توسعه منابع انساني؛
12- دفاع موثر از مصالح سازمان در تمامي مراجع قضايي و تهيه و تدوين شناسنامه کامل اموال منقول و غيرمنقول؛
در خاتمه موفقيت روز افزون جنابعالي را در انجام وظايف محوله و خدمت به مردم شريف کشورمان خصوصا همکاران خدوم سازمان از خداوند متعال مسئلت مي نمايم.
                                                                                           سليمان پاک­ سرشت
 


 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها