معاون دفتر حراست سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در استان چهارمحال و بختياري:

از وظايف سازمان آموزش فني و حرفه اي صيانت از منابع انساني

کد خبر: 71778 تاریخ انتشار: 1396/09/13
نمایش: 4714
اخبار
معاون دفتر حراست سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در استان چهارمحال و بختياري:
 از وظايف سازمان آموزش فني و حرفه اي صيانت از منابع انساني
معاون دفتر حراست سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در بازديد از مرکز آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري گفت: يكي از وظايف سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور صيانت از منابع انساني برنامه­ ريزي و ساماندهي امکانات و ظرفيت­هاي رفاهي سازمان جهت تامين عادلانه رفاه، ايجاد نشاط و انگيزه در همکاران و ارتقاء منزلت آنها مي باشد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، طي نشستي با حضور غلامرضا فروهي معاون دفتر حراست سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با محمود تقي پور مدير كل استان در خصوص اقدامات و فعاليت هاي انجام شده در اداره كل آموزش فني و حرفه اي مباحثي مطرح گرديد.
در اين نشست مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان بيان داشت :مهارت آموزي به عنوان يك ضرورت در تعديل نرخ بيكاري مؤثر بوده و فرصتي براي ورود افراد  جوياي کاربه بازار مي باشد.

 
مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اظهار داشت: اين اداره كل با 19مركز آموزش دولتي در استان و شهرستان، بيش از 460 حرفه آموزشي در رشته هاي صنعت، كشاورزي ، خدمات و فرهنگ و هنر، 170 آموزشگاه آزاد در بخش غيردولتي،  مشغول به فعاليت مي باشد.
فروهي ضمن قدرداني از اقدامات صورت پذيرفته در اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري افزود: يكي از وظايف سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور صيانت از منابع انساني برنامه­ ريزي و ساماندهي امکانات و ظرفيت­هاي رفاهي سازمان جهت تامين عادلانه رفاه، ايجاد نشاط و انگيزه در همکاران و ارتقاء منزلت آنها  است.
در ادامه ،‌ فروهي از كارگاه هاي مهارتي مرکز بروجن بازديد نمودند
شهر بروجن،  با 3000متر ارتفاع بالاترين ارتفاع از سطح دريا در کشور را دارا مي باشد.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها