بازديد از کارگاههاي آموزشي تفاهم نامه با بنياد علوي

کد خبر: 71795 تاریخ انتشار: 1396/10/03
نمایش: 4613
اخبار
 
بازديد از کارگاههاي آموزشي تفاهم نامه  با بنياد علوي در کوهرنگ
      به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، زمانپورفرماندار کوهرنگ محمود تقي پور مدير کل  آموزش فني و حرفه اي و کورش اکبري  رئيس آموزش و پرورش کوهرنگ از کارگاههاي آموزشي شهرستان کوهرنگ  که براساس تفاهم نامه منعقده با بنياد علوي  در حال اجرا مي باشند، بازديد نمودند.
 
بنا بر اين گزارش ،آموزش فني و حرفه اي، آموزش و پرورش و بنياد علوي  تفاهم نامه "طرح مهارت آموزي به دانش آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه يافته "در2 باب ازمدارس شبانه روزي دخترانه و پسرانه شهرستان کوهرنگ  به تعداد 120نفر به منظور آمادگي در زمينه اشتغال پذيري  منعقد نموده اند.
در اين بازديد فرماندار کوهرنگ از زحمات  مسئولين قدر داني نموده و از بنياد علوي بعنوان يک مجموعه اي که کارهاي عام المنفعه انجام مي دهد  تقدير و تشکر نمود.
 
زمانپور در اين بازديدگفت : دانش آموزان و جوانان شهرستان کوهرنگ بسيار مستعد براي يادگيري هستند و از انجايي که مسئوليت خطير مهارت آموزي بر عهده آموزش فني و حرفه اي مي باشد لازم است که با همه توان و با همکاري دستگاههاي ديگربه اين مهم بپردازند و با توجه به اينکه بسياري از بيکاران فاقد مهارت لازم براي ورود به بازار کسب و کار هستند ان شاء الله با آموزشهاي مهارتي ريشه بيکاري در شهرستان و استان خشکانده شود .
تقي پور نيز در اين بازديد اعلام کرد : متولي آموزشهاي غير رسمي آموزش فني و حرفه اي مي باشد و اين اداره کل  با مربيان مجرب و تجهيزات کامل آمادگي انعقاد تفاهم نامه با هر نهاد و موسسه اي را دارد  و تمام تلاش همکاران ما ايجاد فرهنگ مهارت آموزي مي باشد تا بتوانيم به اشتغال مولد و پايدار برسيم
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها