معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور تأكيد كرد:

ضرورت اصلاح شاخص هاي ارزيابي عملكرد در جهت اثربخشي فرآيندهاي سازماني

کد خبر: 71796 تاریخ انتشار: 1396/10/04
نمایش: 4781
اخبار

ضرورت اصلاح شاخص هاي ارزيابي عملكرد در جهت اثربخشي فرآيندهاي سازماني
رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور از اصلاح شاخص هاي ارزيابي عملكرد اين سازمان در جهت نزديك شدن به استانداردهاي بين المللي تا دو ماه آينده خبر داد.
به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، دكتر سليمان پاك سرشت، معاون وزير و رييس اين سازمان سوم دي ماه سال جاري در نشست با کارکنان گروه مديريت عملكرد، بازنگري در شاخصهاي ارزيابي عملكرد سازمان را در راستاي ارتقاي فرآيندهاي سازماني مهم و ضروري دانست و اين تغيير و تحول را فرصتي براي پيشرفت و ارتقاي امور عنوان كرد.
رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با تأكيد بر توجه به اثربخشي فرآيندها از اصلاح شاخصهاي ارزيابي عملكرد اين سازمان در جهت نزديك شدن به استانداردهاي بين المللي تا دو ماه آينده خبر داد.
دكتر پاك سرشت در ادامه گفت: درحوزه مديريت عملكرد، شناسايي گلوگاه هاي فساد در راستاي سلامت اداري از اهميت زيادي برخوردار است.
      وي با بيان اين كه كنترل و مبارزه با فساد اداري ساز و كارهاي مخصوص خود را نياز دارد، گفت: بررسي جدي براي شناسايي و كنترل گلوگاه هاي فساد و تدوين برنامه اصلاحي در شاخص هاي عملكردي در كنترل فرآيند توليد فساد اثرگذار است.
       معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي همچنين تأكيد كرد:در حوزه پاسخگويي به شكايات، سلامت رواني، حيثيت و منافع فردي و سازماني مورد توجه قرار گيرد.
      دكتر پاك سرشت با بيان اين كه دو مأموريت صيانت از سلامت اداري و مبارزه با فساد و ارزيابي عملكرد سازمان از اهميت ويژه اي برخوردار هستند، اظهار اميدواري كرد كه با اراده محكم، پيگيري و تلاش جدي تر همكاران در اين حوزه رسالت خود را حتي فراتر از مأموريت سازماني با قوت دنبال كرده و در اين حوزه شاهد اتفاقات خوبي باشيم.
         احمد غريوي، سرپرست گروه مديريت عملكرد سازمان در اين نشست از توجه و ديدگاه هاي سازنده دكتر پاك سرشت به اين حوزه تقدير و تشكر كرد.
      توجه به توانمندسازي نيروي انساني، ارتقاي تجهيزات اداري، تسهيل در اجراي بازرسي هاي عملكردي استاني، برگزاري همايش ملي با حضور كارشناسان ارزيابي عملكرد استان ها از جمله موارد مطرح شده توسط همكاران گروه مديريت عملكرد بود.
   شايان ذكر است، تبيين برنامه هاي حوزه مديريت عملكرد، مسائل و چالش هاي پيش رو و ارائه پيشنهادات و نظرات كارشناسان از محورهاي نشست مذكور بوند.



 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها