تقدير از ريس اداره امور عمومي

کد خبر: 71810 تاریخ انتشار: 1396/10/20 15:23:39
نمایش: 2493
اخبار
تقدير از ريس اداره امور عمومي

     به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان درجلسه کميته منابع انساني از زحمات زينت کياني رييس اداره امور عمومي تقدير شد.
محمود تقي پور مدير کل  در اين خصوص گفت : با توجه به نامه مدير کل اموراداري سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور  مبني بر تقدير از خانم کياني به لحاظ همکاري و پيگيريهاي  موثر مبني بر تبديل وضعيت همکاران حق التدريسي با اهداء لوح سپاس  از ايشان تقدير بعمل آمد .

 در اين لوح آمده است:
 
                                                 من لم يشکر المخلوق لم يشکر الخالق
سرکار خانم زينت کياني
رئيس اداره امور عمومي
                         بي ترديد دستيابي به اقتصاد پويا، توسعه پايدار و عدالت اجتماعي در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مرهون همت  بلند و کوشش   سترگ انسانهايي  است که روح و فکر والايشان سرشار از عشق به سرزمين ، دين و مليتشان است .  
    با عنايت به تلاش و کوشش  صادقانه شما خواهر گرامي  در همکاري بسيار خوب جهت پيگيريهاي مجدانه در تبديل وضعيت همکاران حق التدريسي  استان در جهت   کمک به اشتغال کشور ، ما نيز بر خود لازم مي دانيم  تا  به پاس قدر داني   اين لوح سپاس تقديم حضور ارزشمندتان  گردد.
 اميد است همواره در سايه الطاف خداوند متعال و عنايات حضرت ولي عصر(عج) در عمل به فرمايشات مقام معظم رهبري و  خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در همه عرصه ها پيروز و مستدام باشيد .        
   
         محمود تقي پور                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      مدير  کل آموزش فني و حرفه اي  استان                                                       
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها