اولين جلسه هم انديشي آموزشگاه هاي فني و حرفه اي آزاد در رشته مراقبت و زيبايي

کد خبر: 71812 تاریخ انتشار: 1396/10/23
نمایش: 1740
اخبار
اولين جلسه هم انديشي آموزشگاه هاي فني و حرفه اي آزاد  در رشته مراقبت و زيبايي در سال جاري تشکيل شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان  چهارمحال و بختياري ،جلسه هم انديشي آموزشگاه هاي فني و حرفه اي آزاد د ر رشته مراقبت و زيبايي با حضور رئيس اداره امور مؤسسات كارآموزي آزاد و مشاركت هاي مردمي اداره کل، رئيس انجمن صنفي،  موسسان و مديران  آموزشگاههاي مراقبت و زيبايي در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.
غلامرضا طاهري ضمن تشريح عملکرد آموزشگاه هاي آزادگفت: بر اساس بررسي هاي بعمل آمده بيشترين فعالان آموزشي را در بخش خدمات داريم و به طور کلي 400مربي در آموزشگاه هاي آزاد سطح استان فعاليت مي کنند که بايد برنامه هاي متنوعي از جمله  ارتقاء تخصصي مربيان در دستور کار قرار گيرد.
طاهري ضمن تشکر از تلاش ، تعامل و همکاري انجمن صنفي و مديران و مؤسسان آموزشگاه هاي آزاد گفت : نقش آموزشگاه هاي آزاد و بخش خصوصي در توسعه و ترويج آموزشهاي فني و مهارتي را بسيار تأثيرگذار مي باشد.
وي با بيان پاره اي از مشکلات و چالش هاي فراوان پيش روي آموزشگاه ها گفت: بخش عمده اي از مشکلات را با افزايش کيفيت آموزش مي توان جبران کرد .
وي گفت : شناسايي نقاط ضعف و تلاش براي رفع آنها و برجسته سازي نقاط قوت، زمينه خدمات رساني هرچه بيشتر و بهتر را فراهم خواهد کرد .
 خاطرنشان مي گردد، اين جلسه به صورت پرسش و پاسخ و تريبون آزاد برگزار شد که نقطه نظرات و پيشنهادهاي ارزنده اي در خصوص اثر بخشي آموزشهاي مهارتي در بخش آموزشگاه هاي آزاد  مطرح و جمع آوري شد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها