در فاز نخست، پنج مركزآموزش فني و حرفه اي كشور تجهيز و به روزرساني شد

کد خبر: 71814 تاریخ انتشار: 1396/10/26 12:37:14
نمایش: 1093
اخبار
در راستاي تفاهم نامه منعقده توسط شركت مديران خودرو صورت گرفت؛
در فاز نخست، پنج مركزآموزش فني و حرفه اي كشور تجهيز و به روزرساني شد
 

در راستاي اجراي تفاهم نامه منعقده، مرحله نخست تجهيز و به روزرساني مراكز آموزشي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با همكاري شركت مديران خودرو صورت گرفت.
به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، علي موسوي، معاون آموزش اين سازمان ضمن ابراز خرسندي از اجراي تفاهم نامه همکاري آموزشي سازمان و شرکت خدمات پس از فروش مديران خودرو گفت: اولين مرحله ارسال تجهيزات به پنج مرکز آموزش فني و حرفه اي کشور انجام شده است.
بنا براين گزارش، موسوي در مراسم اولين مرحله از تجهيز مراکز آموزشي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با قطعات و مجموعه هاي اهدايي شرکت مديران خودرو اظهار داشت: اميدواريم تا پايان سال جاري بتوانيم حدود 10 مرکز آموزش فني و حرفه اي را تجهيز كنيم.
معاون آموزش سازمان با اشاره به اينکه تجهيز مراکز آموزش فني و حرفه اي بر اساس اولويت بندي در دستور کار قرار گرفته است، گفت: بر اين اساس در مرحله اول تجهيزات به استان هاي اصفهان، آذربايجان شرقي، مازندران، فارس و خراسان رضوي ارسال شد.
وي افزود: همچنين تعداد 14 نفر از مربيان سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور از آموزش هاي تخصصي اتومکانيک و برق خودرو را در مرکز آکادمي آموزش شرکت خدمات پس از فروش مديران خودرو كسب كردند.

مدير عامل شرکت خدمات پس از فروش مديران خودرو اعلام كرد:
تا پايان سال 1397 تعداد 32 مركز آموزش فني وحرفه اي كشور تجهيز و به روزرساني مي شود
در ادامه قادري، مدير عامل شرکت خدمات پس از فروش مديران خودرو گفت: شرکت مديران خودرو به عنوان سومين شرکت خودرو سازي در کشور، رويکرد توسعه، بهينه سازي در خدمات پس از فروش را در دستور کار قرار داده است.
قادري مدير عامل شرکت خدمات پس از فروش مديران خودرو تأكيد كرد: اين جريان امروز به ميزاني از اهميتي برخوردار است که سال 1396 در شرکت مديران خودرو به عنوان سال خدمات پس از فروش نام گذاري شده است.
وي افزود: در حال حاضر شرکت مديران خورو با در نظر گرفتن سه شاخص سرعت، مديريت خدمات و اجراي تعميرات در حوزه تعميرگاهي تلاش دارد تا اهدافي که در جهت توسعه و بهبود وضعيت خدمات پس از فروش ترسيم نموده را اجرايي كند.
مدير عامل شرکت خدمات پس از فروش مديران خودرو اظهار داشت: طبق تفاهم نامه اي که با سازمان آموزش فني و حرفه اي منعقد شده، تا پايان سال 1397 تعداد 32 مرکز آموزش فني و حرفه اي را تجهيز خواهيم کرد.

 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها