در سالروز ولادت حضرت زينب (س) و در شهر مقدس قم انجام شد:

تقدير از نفرات برتر ششمين دوره مسابقات سراسري قرآن کارکنان سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور

کد خبر: 71819 تاریخ انتشار: 1396/11/03 14:18:36
نمایش: 1824
اخبار
در سالروز ولادت حضرت زينب (س) و در شهر مقدس قم انجام شد:
تقدير از نفرات برتر ششمين دوره مسابقات سراسري قرآن کارکنان سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور
در مراسم اختتاميه ششمين دوره مسابقات سراسري قرآن کارکنان سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور که در تاريخ 2 و 3 بهمن 1396 در شهر مقدس قم برگزار شد از نفرات برتر رشته هاي مختلف قرآني تقدير به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، اين مراسم با قرائت پيام حضرت آيت الله العظمي مکارم شيرازي به ششمين دوره مسابقات سراسري قرآن کريم کارکنان سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور توسط عطارنيا مدير کل استان قم آغاز شد.
در بخشي از اين پيام آمده است: «قبل از هر چيز تشکيل اين مسابقات قرآني را به همه شما عزيزان مخصوصا به دست اندرکاران، مسئولين و کارمندان سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور و همه عزيزاني که در اين مجلس با شکوه و نوراني شرکت کرده اند صميمانه تبريک مي گويم. من مطمئن هستم که شما عزيزان با آشنايي با قرآن و تعليمات حيات بخش اسلام راه سعادت و خوشبختي را مي پيماييد مخصوصا جوانان و نوجوانان عزيز که در سايه قرآن مي توانند در آينده افرادي دانشمند و پيشگام و پاک و مومن و پر تلاش باشند و به کشور خود کمک کنند. آري آينده کشور به دست با کفايت شما عزيزان ساخته مي شود به شرط اينکه همواره در سايه هدايت هاي قرآن گام برداريد».
در ادامه مراسم مديحه سرايي به مناسبت ولادت عقيله بني هاشم حضرت زينب سلام الله عليها انجام شد.
همخواني آياتي چند از کلام الله مجيد به صورت ترتيل توسط تمامي شرکت کنندگان در مراسم نيز زينت بخش اختتاميه مسابقات بود.
در پايان مسابقات نتايج زير حاصل شد و از برگزيدگان با اهداء لوح تقدير و جوايز ارزنده تقدير به عمل آمد:
در گروه خواهران که با رقابت 19 شرکت کننده و در سه رشته برگزار شد، در رشته ترتيل به ترتيب خانمها: مهسا رجبي از استان فارس، آمنه قسيمي از استان خراسان رضوي و  فاطمه سلگي از استان همدان، اول تا سوم شدند.
در رشته حفظ جزء پنجم به ترتيب خانمها: فائزه سادات قريشي نسب از استان يزد، محبوبه شفيعي از استان تهران و صغري ديزجي قديم از  استان آذربايجان شرقي، اول تا سوم شدند.
در رشته مفاهيم به ترتيب خانمها: خديجه رفيعي از  استان خراسان رضوي، مينا محمدي از استان زنجان و شيوا جليلي فيروز سالار از استان آذربايجان شرقي، اول تا سوم شدند.
در گروه برادران که با رقابت 39 شرکت کننده و در پنج رشته برگزار شد، در رشته قرائت به ترتيب آقايان: علي اصغر چراغي از استان البرز، داود سروي مغانلو  از  استان اردبيل و مهدي مرادي از استان فارس اول تا سوم شدند.
در رشته اذان به ترتيب آقايان حميد قره گوزي از استان آذربايجان غربي، عبدالرضا شنبدي از استان کهگيلويه و بوير احمد و محمد سميعي از استان گلستان اول تا سوم شدند.
در رشته حفظ جزء پنجم قرآن به ترتيب آقايان بيت اله رستمي از استان اردبيل، اسماعيل نژاد محمدي از استان اصفهان و حميد باقري حقيقي از استان بوشهر اول تا سوم شدند.
در رشته ترتيل به ترتيب آقايان مجيد قاسمي جمشيد از استان همدان، قدرت يادگاري فرد از استان فارس و حميد نادري از استان مرکزي اول تا سوم شدند.
در رشته مفاهيم به ترتيب آقايان امين مظفري از استان کردستان، حسين رستگار از استان چهارمحال و بختياري و رحيم راهگان از استان اردبيل اول تا سوم شدند.
لازم به ذکر است از دبيران قرآني ادارات کل نيز با اهداي تنديس مسابقات، لوح تقدير و هداياي ارزنده تقدير به عمل آمد.





 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها