طي حکمي از سوي دکتر سليمان پاک سرشت؛

مديرکل منابع انساني و پشتيباني سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور منصوب شد

کد خبر: 71824 تاریخ انتشار: 1396/11/09 09:42:26
نمایش: 2949
اخبار
طي حکمي از سوي دکتر سليمان پاک سرشت؛
مديرکل منابع انساني و پشتيباني سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور منصوب شد
طي حکمي از سوي دکتر سليمان پاک سرشت معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، سعيد اماني به سمت مديرکل منابع انساني و پشتيباني اين سازمان منصوب شد.
در اين حکم آمده است:
امروزه نقش وجايگاه منابع انساني در هرسازماني کاملاً برجسته ومهم مي باشد و اهميت عنصرانساني تا بدانجاست که به عنوان عاليترين مولفه ومزيت رقابتي سازمان­ها شناخته شده است.بديهي است توجه جدي به منابع وسرمايه انساني در توانمندسازي سازمان در امر پاسخگويي به نيازهاي محيط وجامعه بسيار موثر خواهد بود.
 
برادرگرامي،جناب آقاي سعيد اماني
 
سلام عليكم
نظر به مراتب تعهد، توانمندي وتجارب جنابعالي، بنا به پيشنهاد معاون محترم توسعه مديريت ومنابع سازمان به موجب اين حکم به سمت مديرکل منابع انساني و پشتيباني سازمان منصوب مي شويد.
سازماندهي و توانمندسازي منابع انساني متناسب با ساختار و ماموريت هاي سازمان،ارتقاء سطح دانش، مهارت وکارآمدي کارکنان، ايجاد انضباط اداري، نظام­مند نمودن وظايف حوزه مديريتي، قانون­گرايي، شفافيت در اجراي مقررات، اشاعه فرهنگ مسئوليت­پذيري،استانداردسازي فرايندهاي اداري و پشتيباني با رويکرد خدمات­رساني متناسب با منزلت همکاران، استفاده از ظرفيت­هاي قانوني و قابليت­هاي سازماني در راستاي ارتقاء سطح کيفي واثربخشي کارکنان از جمله مواردي است که انتظار مي رود از طريق برنامه­ريزي مناسب واستفاده حداکثري از ظرفيت­هاي انساني در دسترسي نسبت به تحقق آنها با رعايت اصول قانون­مداري واعتدالگرايي تلاش وکوشش نمائيد.
توفيق روزافزون جنابعالي را در پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي ومنشور اخلاقي دولت تدبير واميد درانجام وظايف محوله در جهت پيشبرد اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي از خداوند منان مسئلت دارم.
 
 
 
                                                                                      سليمان پاک سرشت

 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها