افتتاح نمايشگاه در موزه تاريخي شهرکرد

کد خبر: 71834 تاریخ انتشار: 1396/11/25 14:37:18
نمایش: 1187
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان  چهارمحال و بختياري نمايشگاه عفاف و حجاب درموزه تاريخي شهرکرد افتتاح  گرديد.

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در راستاي  اشاعه "فرهنگ حجاب و عفاف" امروز 25/11/96 نمايشگاه عفاف و حجاب به مدت ده روز در موزه تاريخي شهرکرد توسط مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان، معاون فرهنگي دانشگاه شهرکرد و رئيس فرهنگ و ارشاد شهرستان شهرکرد افتتاح شد. در اين نمايشگاه تعدادي از آموزشگاههاي طراحي دوخت که زير نظر آموزش فني و حرفه اي اين شهرستان هستند نيز حضور دارند که با ارائه محصولاتي همانند چادر، پوشش سر، مانتو و اقلام فرهنگي مربوط به پوشش بانوان از بازديدکنندگان استقبال مي نمايند. اين نمايشگاه به گفته بازديد کنندگان نماد خوبي از ساختن يک جامعه ديني مي باشد. تفاوتي که اين نمايشگاه با نمايشگاه هاي مشابه دارد اين است که با پيش رو بودن عيد نوروز مي توان به صورت ارزان و با کيفيت بهتر در حوزه پوشش اسلامي و با توجه به شرايط اقتصادي جامعه و خانواده ها خريد نمود. 
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي هدف از از برگزاري اين نمايشگاه را آشنايي مردم با آموزشهاي فني وحرفه اي و شناساندن مهارت آموزان در بخش خصوصي به مردم اعلام نمود.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها