به گزارش روابط عمومي اداره کل:

آيين رونمايي از خودروهاي جديد و تجهيزات آموزشي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

کد خبر: 71838 تاریخ انتشار: 1396/12/07 13:05:31
نمایش: 2574
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، در سالي که مزين است به نام اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال، اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در راستاي رفع بيکاري و اشتغال جوانان و ارتقاء مهارت آموزي در استان اقدام به تجهيزکارگاههاي آموزشي رشته اتومکانيک نموده است.
بنابر اين گزارش در حاشيه رونمايي از خودروهاي جديد که پس از تأکيد مقام محترم رياست جمهوري مبني بر افزايش مهارت آموزي با استاندار محترم استان و با هدف ارتقاء سطح کيفي و کمي آموزشهاي رشته اتومکانيک صورت گرفته است محمود تقي پور گفت: با توجه به ظرفيت هر شهرستان و پتانسيل موجود در استان که تعداد 7 کارگاه آموزشي در سراسر استان در رشته اتومکانيک به آموزش مشغول مي باشند 12 خودرو چري و سابرينا به اين استان اختصاص داده شده است.  وي ادامه داد: از سال 83 تاکنون اتومبيلهاي آموزشي در کارگاههاي اتومکانيک به روز رساني نشده بودند.
تقي پور در اين گزارش اعلام کرد: تعداد مهارت آموزان بخش صنعت خودرو در مراکز دولتي که به صورت رايگان آموزش داده مي شود در ده ماهه سال جاري 294 نفر در استان بوده است.
در آيين رونمايي از خودروهاي جديد آموزشي که غير قابل شماره گذاري مي باشند مديران کل ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي نيز حضور داشتند.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها