نشست اطلاع رساني و هم انديشي با سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال وبختياري

کد خبر: 71851 تاریخ انتشار: 1396/12/19 15:13:15
نمایش: 1143
اخبار
نشست اطلاع رساني و هم انديشي با سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال وبختياري
در راستاي اهداف اداره کل آموزش فني وحرفه اي ، نشست اطلاع رساني و هم انديشي با سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال وبختياري برگزار شد.
به گزارش روابط  عمومي اداره کل آموزش فني وحرفه اي ، اين نشست 19ديماه ماه با محور اطلاع رساني طرح مهارت آموزي با حضور مديرکل آموزش فني و حرفه اي، مسئول روابط عمومي ومسئولين ادارات داخلي در دفتر امور بانوان و خانواده برگزار شد.
در اين نشست ،محمود تقي پور –مديرکل آموزش فني و حرفه اي ضمن تبريک انتصاب پريسا ابراهيم پوربعنوان  سرپرست دفترامور بانوان و خانواده استانداري و تبريک روز مادر و گراميداشت هفته زن به ارائه گزارشي از عملکرد اين اداره کل در بحث آموزش به بانوان در سطح استان پرداخت .
وي اظهارداشت:از پانزده هزار و801نفر آموزش ديدگان استان در بخش دولتي تعدادهفت هزارو 100نفر از بانوان استان آموزشهاي مهارتي را فرا گرفته اند که در خوشه هاي خدمات، فرهنگ وهنر، کشاورزي و صنعت مي باشد و در بخش خصوصي از 6047نفر آموزش ديده تعداد5016 نفر از آموزش ديدگان خواهران مي باشند.
سرپرست دفتراموربانوان وخانواده استانداري نيز ضمن تبريک روز زن به  بانوان اداره کل آموزش فني و حرفه اي گفت :رويکرد دولت مبني بر رفع بيکاري و ايجاد اشتغال ، توسعه فرهنگ مهارت آموزي و نگاه جديد به آموزشهاي مهارتي  مي باشد.
 وي گفت: به زودي با انعقاد تفاهم نامه في مابين از ظرفيتهاي هر دو دستگاه براي آموزش  کارآفريني وآموزشهاي مهارتي و حمايت از ايجاد شغل و استفاده از ظرفيت بانکها جهت ايجاد شغل و کسب و کارهاي خانگي در حوزه زنان استفاده خواهد شد.
در پايان مسئول روابط عمومي آموزش فني و حرفه اي يکي از مشکلات مهارت آموختگان را نداشتن مکاني براي عرضه و فروش محصولات عنوان نمود و از سرپرست دفتر امور بانوان وخانواده استانداري درخواست کرد با توجه به جايگاه ايشان اين  مشکل مرتفع گردد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها