پاسداشت هفته منابع طبيعي وروز درختکاري

کد خبر: 71852 تاریخ انتشار: 1396/12/20 12:11:30
نمایش: 1124
اخبار
پاسداشت هفته منابع طبيعي وروز درختکاري
به مناسبت گراميداشت هفته منابع طبيعي و روز درختکاري مراسم روز درختکاري با غرس تعدادي نهال به دست مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال وبختياري ، معاونين ، جمعي از کارکنان و رييس مرکز شماره يک و کارآموزان  مرکز برگزار گرديد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال وبختياري ؛ محمود تقي پور مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان گفت : درخت يكي ازپرثمرترين نعمت هاي پروردگار متعال است و درختكاري يكي از سنت هاي پسنديده اي است كه در دين مبين اسلام بويژه از سوي پيامبر(ص) وائمه معصومين (ع) سفارشهاي موكدي بر آن شده است.
وي گفت:همانطوري كه وجود درخت و فضاي سبز موجب محيط سالم و هواي پاك و سبب زيبايي و شادي و طراوت در محيط زندگي مي گردد ، ما نيز بايد بكوشيم تا با الهام از روح بخشندگي و سخاوت درخت ، بذر مهر و محبت را در محيط كار آموزشي خود رواج دهيم.
تقي پور، هدف از برگزاري اين مراسم را ارتقا و نهادينه کردن فرهنگ حفاظت از درختان و منابع طبيعي برشمرد و نام گذاري 15 اسفند به عنوان روزدرختکاري را فرصت مناسبي براي توسعه فضاي سبز دانست.
در پايان اين مراسم تعدادي از کارآموزان خواهر وبرادر ،به نشانه احترام و همدلي براي ايجاد فضاي سبز و هواي پاك و به پاس ارج نهادن به مقام شهداي انقلاب، دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم چندين اصله نهال را بصورت نمادين در محوطه مرکز كاشتند.

 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها