وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي مطرح کرد؛

جامعه ما هنوز به ارزش و جايگاه واقعي آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي واقف نيست

کد خبر: 71861 تاریخ انتشار: 1397/01/20 10:26:51
نمایش: 967
اخبار
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي مطرح کرد؛ جامعه ما هنوز به ارزش و جايگاه واقعي آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي واقف نيست
به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور به نقل از ايلنا، علي ربيعي در ديدار نوروزي با کارکنان سازمان آموزش فني و حرفه‌اي کشور تأکيد کرد: دو برنامه مهم دولت در سال حمايت از کالاي ايراني، فقرزدايي و کاهش فقر مطلق و همچنين ايجاد اشتغال مي‌باشد.
دکتر ربيعي بيان داشت: امسال را در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي به عنوان سال «انجام کارهاي کوچک» در نظر گرفته‌ام و اميدوارم که هريک از ما در فضاي همدلي و يکدستي با انجام کاري کوچک شاهد نتايج بزرگي در زندگي مردم باشيم.
وي در ادامه اظهار اميدواري کرد که در سال نو با نگاه، افکار و رفتار نو در خودمان، سازمان و جامعه منشاء تغييرات سازنده باشيم.
وزير تعاون با اشاره به تقارن سال جديد با ميلاد حضرت علي (ع) و عيد بزرگ مبعث تأکيد کرد: خانواده سازمان آموزش فني و حرفه‌اي کشور در سال نو مسؤولانه و با روحيه‌اي خوب در تحقق اهداف کاهش فقر و ايجاد اشتغال جدي‌تر ظاهر شوند.
وي با بيان اينکه روحيه، اميد و مهارت جامعه را متحول مي‌سازد، اظهار داشت: همه ما در برابر مردم و جامعه و براي بهبود زندگي هم وطنانمان مسؤوليم.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در ادامه افزود: در سال جاري در راستاي ايجاد اشتغال و کاهش فقر و نابودي فقر مطلق بايد در دل گروه‌هاي هدف آموزش‌هاي مهارتي از جمله کميته امداد امام خميني (ره)، سازمان بهزيستي، روستا‌ها و شهرهاي کوچک، کارخانجات، دانشگاه‌ها و.... ورود کنيم.
وي بيان داشت: دانش، نيروي انساني توانمند و گستردگي مکاني مراکز آموزش فني و حرفه‌اي در سراسر کشور از جمله نقاط قوت اين سازمان است.
دکتر ربيعي در ادامه برنامه‌ريزي براي توانمندسازي منابع انساني سازمان آموزش فني و حرفه‌اي کشور را ازجمله اولويت‌هاي سال ۱۳۹۷ عنوان کرد.
وزير تعاون بر ايجاد حلقه فکر در سازمان آموزش فني و حرفه‌اي کشور براي تحرک همکاران علاقمند و تلاشگر و بهره‌مندي از ايده‌هاي نو در حوزه‌هاي مختلف آموزشي، پژوهشي و... تأکيد کرد.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها