جلسه کميته راهبري توسعه مديريت

کد خبر: 71865 تاریخ انتشار: 1397/01/26
نمایش: 1003
اخبار
جلسه کميته راهبري توسعه مديريت اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال وبختياري در خصوص برنامه ريزي آموزشي و جذب اعتبار هاي  ابلاغي در خصوص تجهيزات ، تعميرات و صرفه جويي  با حضور  معاونين و روساي ادارات برگزار گرديد.
 به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان جلسه کميته راهبري توسعه مديريت به  رياست  محمود تقي پور- مديرکل و با حضور معاونين ،روساي ادارات  و واحدها در محل دفتر مديرکل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل  محمود تقي پورضمن عرض خيرمقدم و تبريک مبعث پيامبر رحمت و مهرباني گفت: در راستاي خط مشي دولت تدبير و اميد و توجه به  منويات مقام معظم رهبري  که امسال را "حمايت از کالاي ايراني" ناميدند از همه حاضران  خواست تا درسال جديد با تفكري نو و برنامه ريزي دقيق سياستهاي جديد  به مراکز آموزشي ابلاغ گردد.
 وي گفت: در راستاي سياستهاي کلان نظام و سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور وبا توجه به نامگذاري سال  97 "حمايت از کالاي ايراني"آموزشهايي را اجرا نماييم  که منجر به توليد کالاي با کيفيت گردد و با توجه به خشکسالي در منطقه صرفه جويي را در الويت برنامه هاي خود قرارداده و با استفاده بهينه از منابع و امکانات حداکثر کارايي را داشته باشيم.
تقي پور در ادامه سخنانش با اشاره به برخي آمارها در حوزه اشتغال گفت : متاسفانه معظل بيکاري در بين جوانان باعث شده تا خيل عظيمي از دختران و پسران جوان جامعه ما بيکار بمانند که وظيفه ما ترويج  آموزشهاي  مهارتي و تخصصي براي اين قشر از جامعه مي باشد.
وي با تاکيد بر بازرسي ها اظهار داشت :بازرسي ها بايد مدون  و هدفدار بصورت گروهي وفردي و بصورت ماهيانه، فصلي و موردي ودر تمامي بخشهاي آموزشي و اداري صورت پذيرد.
ايشان گفت :  براي رفع محروميت  و رفع تبعيض و ارتقاء سطح آموزشهاي فني و حرفه اي مناطق محروم استان، برنامه هاي آموزشي ويژه اي  را در نظر مي گيريم  .
در ادامه  اعضاء جلسه به بيان نظرات و پيشنهاد هاي خود پرداخته و مصوبات جلسه  راجهت  طرح در شوراي اداري  که در هفته آينده برگزار خواهد شد به تصويب رساندند
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها