ديدار با مدير کل مرکز صدا و سيماي استان چهارمحال وبختياري

کد خبر: 71867 تاریخ انتشار: 1397/02/02 11:02:30
نمایش: 1370
اخبار
 
ديدار با مدير کل مرکز صدا و سيماي استان چهارمحال وبختياري
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال و بختياري، محمود تقي پورمديرکل در نشست با مدير مرکز صدا وسيماي استان از نگاه توسعه اي صدا و سيماي مرکز استان تشکر و خاطرنشان کرد: صداقت و تلاش هاي ارزشمند مجموعه رسانه استاني، جايگاه ويژه و موفقيت هاي چشمگير اين مجموعه را به همراه داشته است.
تقي پور افزود : با توجه به وجود توانمندي ها، امكانات و ظرفيت هاي قابل توجه در مراكز آموزش فني و حرفه اي استان و ضرورت معرفي آنها به جامعه بازديد از مراكز آموزشي اين اداره کل با تجهيزات كارگاهي و آموزشي و مربيان توانمند و با تجربه فرصتي خوبي را در راستاي توسعه فرهنگ مهارت آموزي و معرفي آموزش هاي مهارتي منجر به اشتغال براي دانش آموزان فراهم مي كند.
 وي افزود :اطلاع رساني، هدايت و فراگير نمودن هرچه بيشتر آموزش هاي مهارتي در جامعه و همچنين ترويج و نهادينه كردن فرهنگ مهارت آموزي در كشور و به ويژه در بين دانش آموزان مقاطع مختلف تحصيلي از ابزار كليدي و زيرساختي تحقق سياست ها و برنامه هاي اشتغال و حمايت از کالاي با کيفيت ايراني به شمار مي رود و صدا وسيما نقش پر رنگي در اين زمينه دارد.
تقي پور با ابراز خرسندي از برگزاري جشنواره بيست و يکم مراکز استان هاي رسانه ملي در چهارمحال و بختياري و اعلام آمادگي براي همکاري در برگزاري جشنواره، آن را فرصت مغتنمي براي معرفي پتانسيل هاي موجود و جذب سرمايه گذار بيان و خاطر نشان کرد: مسئولين استان بايد از فرصت پيش آمده نهايت استفاده را ببرند و ياري رسان رسانه استاني باشند.
عظيمي مديرکل مرکزصدا و سيما در اين ديدار گفت: با ميزباني بيست و يکمين جشنواره توليدات مراکز استان ها بستر مناسبي براي استان فراهم مي شود تا ظرفيت ها و قابليت هاي موجود به خوبي معرفي شود و مسئولان استان بايد از اين فرصت به بهترين نحو استفاده کنند تا نتيجه آن توسعه و پيشرفت چهارمحال و بختياري را به همراه داشته باشد.
وي با اشاره به اينکه با تمام توان براي معرفي ظرفيت ها و استعدادهاي استان به عنوان الگويي موفق و با قابليت بالاي سرمايه گذاري تلاش مي کنيم، افزود: تحقق اين مهم هم انديشي، همدلي و همراهي مردم و مسئولين استان را مي طلبد.
عظيمي  افزود: با توجه به اهميت جشنواره و جلب توجه مردم به اين استان، بر اساس رايزني هاي صورت گرفته از خردادماه، ويژه برنامه هايي براي معرفي استان و ظرفيت هاي آن از شبکه هاي راديويي و تلويزيوني ملي و برون مرزي پخش شود.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها